1. august 2011

Husets AUGUSTutfordring

Er du klar?
Klar for hva høsten skal bringe?

Vi er vel uansett ikke forberedt på framtiden - vi må bare bli med og takle livet som det kommer! Og ta vare på hverandre!!!
Uansett!

MEN en ting er iallefall klart - og det er at du skal få en ny utfordring her hos oss i dag!
Før vi avslører hva den inneholder skal vi presentere en av våre trofaste sponsor!


Andrine og Marens Landhandleri




Her er hva de sier om seg selv:

Andrine & Marens Landhandleri er oppkalt etter to driftige damer fra bygde-Norge. Damene hadde bein i nesa og stor tro på at du kan få til akkurat det du bestemmer deg for. De hadde girl-power lenge før man visste at noe slikt eksisterte. Som damer av sin tid var de fingernemme og kreative og de behersket mange hobbyer. Tingene de lagde har prydet mangt et hjem.

De har satt sitt tydelige preg på senere generasjoner og de fortsetter å inspirere.

Oldebarna som i dag driver Landhandleriet finner stor inspirasjon i disse herlige personlighetene.
Vi lar oss inspirere av stå på vilje, pågangsmot og det å tørre å være seg selv.

Inspirert av damene ønsker vi å være innovative og tilby dere varer som dere kanskje ikke har sett før, samt gi dere det lille ekstra.

De som står bak Andrine & Marens Landhandleri har tilsammen 30 års erfaring innen varehandel og kreative fag.

Andrine & Marens Landhandleri var først ute i Norge med:

- Washi Tape (Japansk dekortape)
- Divine Twine, tofarget bomullstråd i lekre farger
- Embellishments med norsk tekst fra MagicMonday
- Dekorativ Pakketape, krafttape og papirtape
- Bokbindertape i farger



Har du ikke tittet innom nettbutikken til Andrine og Marens Landhandleri?
Gjør det!!




Så over til UTFORDRINGEN!!!


"Kreativ bruk av tape!"
Du MÅ bruke tape på det du lager - på en eller annen måte.

Her kommer litt inspirasjon fra jentene i Huset;


Caroline


Sponsorbruk:
Andrine og Marens Landhandleri: tape, button
Maja Design - mønsterark
Prima - blomster
Regnbuen er laget i photoshop


Marion


Sponsorbruk:
Anrine og Marens Landhandleri: pinn , tape og bakers twine


Torill


Sponsorbruk:
Andrine og Marens Landhandleri: tape, bingobrikke, bling, stempeltrykk
Inkido: bling



Linn


Sponsorbruk:
Andrine & Marens Landhandleri: Tape (hjerte og tape-striper)
Maja Design - brunt mønsterark
Freehand Scrap - Hjerteark
Studio Calico - tag
American Crafts - thickers


Vibeke


Sponsorbruk:
Tape, bomullstråd og blomst fra Andrine og Marens Landhandleri
Chalkboard Spray fra Unik Hobby
Journalinglapp fra Fancy Pants
"Prinsesse" er bokstaver fra Patternscape - som er fargelagt med PanPastel fra Fix Ide Hobby.


Ann Cicilie



Sånn!
Ble du inspirert?

Kjør på!

Og premien er en hærlig RAK fra Andrine og Marens Landhandleri, som DU kan vinne om du blir med!!




Fristen for denne er 31.august 2011 kl.24.00




16 kommentarer:

Silje sa...

Morsom utfordring! Her er mitt bidrag!

Andrine & Maren sa...

Så utrolig flotte, herlige og fargerike bidrag dere i DT har laget til denne utfordringen!! Vi digger de!

mahlin sa...

Vilket kul utmaning.. Här är mitt bidrag

Ann-Katrin sa...

Herlig utfordring og flotte bidrag fra DT! Digger washitape!

Siv Anne sa...

Da har jeg fått stilnet mine scrappeabstinenser :)
Her er min

Gunn-Elin sa...

For en artig utfordring. Denne har jeg lekt meg max med. Kunne ikke ønsket meg en mer passende utfordring for august :) Og min LO kan dere se her

Kinemor sa...

Kjempefin utfordring! Håper LO'en min blir godkjent selvom jeg har brukt en litt mer "hjemmelaget" type teip.. Jeg har ikke sånn lekker Washiteip...

Her er mitt bidrag:
http://kinemorsin.blogg.no/1312914882_altfor_fort.html

Beatemor sa...

En utrolig inspirerende utfordring:-) her er mitt bidrag .

Marianne/skorpionen sa...

Tape er gøy!!

her er min LO

Ann Kristin sa...

http://annkristins-fristed.blogspot.com/2011/08/scrappehusets-augustutfordring.html

Her er mitt bidrag! :D

toi9 sa...

Ei herlig utfordring!
Lekre bidrag fra dere ;)
Her er min minialbum.

Linda64 sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Linda64 sa...

Har pakket ned de fleste scrappesakene mine pga flytting så det blir mest AJ på meg for tiden. Her er mitt bidrag til utfordringen
http://favoritspotonearth.blogspot.com/2011/08/take-my-hand.html

Scrappegal sørlending sa...

FLOTT utfordring!!!! Liker oppgaven!
Skal se hva jeg rekker! :)

Synne_:) sa...

ÅÅåå jeg ønsker meg også slik fargerik og herlig washi tape , men noe så fint har jeg ikke fått undt meg ennå, men utrolig hvor mye tape denne mannen min hadde i verktøy skuffen sin... og der lå jammen en ubrukt pakke med engangskniver ogaå jaja det meste kan scrappes hihi :) Takk for herlig utfordring

her er mitt bidrag

Tone-Lill sa...

Mange artige og flotte skisser får å få inspirasjon til denne utfordringen.
Tape kan jo være så mangt :) så her var det til leite etter det som kunne være tape.

Her er mitt Bidrag

http://tone-lillpapirdill.blogspot.com/2011/08/husets-august-utfordring-kreativ-bruk.html