16. juli 2011

Nå tar vi'n igjen!

Å surfe rundt etter layouts å "ta" har virkelig blitt en højdare for oss i Huset, det er så stilig å bli inspirert av alle de ubeskrivelig dyktige scrapperne rundt omkring i verden og lage noe ut fra det.


Før vi avslører hvem vi tar i dag, vil vi presentere en ny sponsor for dere;

Scrappedillå

"Jeg heter Inger Synnøve, og er ei jente på trettiti år som har drevet med scrapping siden 2006. Jeg begynte med scrapping da jeg ble syk og trengte noe positivt å drive tida med, så denne hobbyen er ikke bare ett tidsfordriv eller noe jeg føler jeg må drive med, det er rett og slett en terapati for meg. Jeg er uføre, men arbeider som vikar på skolen her i byen, det er noe jeg stortrives med!
Jeg startet med å lage layouts, men driver nå for det meste med kortlaging i forskjellige fasonger. Jeg har hatt et utsalg i ett tilbygg på huset vårt i 2 år, og nå den 1. mai tok jeg steget og skaffet meg ett organisasjonsnummer og registrete navnet SCRAPPEDILLÅ, så nå er jeg en scrappebutikk! Jeg har dessverre ikke nettbutikk,men jeg behjelpelig med å sende varer hvis du finner noe på bildene på bloggen min eller på SCRAPPEDILLÅ sin Facebookside:)"



Hun har sponset en NYDELIG premie til dagens utfordring, sjekk denne lekre pakken med stash fra My Mind's Eye




Denne måned vil vi at dere skal la dere inspirere av en av Dronningene av Detaljer, Christine
Middlecamp





Vi fant denne fantastiske layouten på bloggen hennes...




...og er helt fortapt i alle del nydelige detaljene Christine er kjent for å legge mye flid i det hun lager, helt ned til den aller minste detalj. Vi introduserte dere for henne i fjor høst, med denne artikkelen om The Doily Effect, som hun satte i gang og som har gått som (og stadig går som) en farsott over scrappeverdenen.





Ingenting er overlatt til tilfeldighetene, og på bloggen hennes kan du se at hun villig deler sine tips og triks med leserne sine. En sympatisk og drivende dyktig scrapper, som man kan lære utrolig mye av


Her kan dere se hvordan vi i Huset har latt oss inspirere av Christine og hennes detaljrike layout:




Torill




Jeg ble inspirert av oppsettet, trestrukturen, sirklene og sommerfuglene!


Sponsorer:
Studio Calico; papp, mønsterark, sommerfugl
Papirloftet; sommerfugl-frimerket, bokstaver (BasicGrey)
Inkido; Sommerfuglstempler, svart blonde, svarte halvperler
Prima; blomster og embalasje
KortHobby; metallsommerfugl
Patternscape; svart swirl


Marion


Er inspirert av fargene
det lekker oppsette
alle dei vakkre detaljane

sponsorbruk:
Prima- blomster , bling , blingsenter og papir
Papirloftet- papir BG , hattenål, knapper , twine




Caroline


Sponsorbruk:
Alfabet- American craft
Blomster fra Prima


Linn


Jeg ble inspirert av hele LOen egentlig. Så tøff, så jeg har liftet de fleste elementene!

Sponsorbruk:
Studio2Mers - mønsterark og button
Sassafras - border/banners og blomst
Cosmo Cricket - utklipp og chipboards
Nikki Sivils - klistremerker og cord fløyel knapp
TreL - metallbrad med lam
Andrine & Marens Landhandleri - tape
TaDa - tag
Tattered Inspiration -knapper




Vibeke


Jeg er inspirert av oppsettet, sirkler og selvportrett.


Sponsorbruk:
Mønsterark og tags fra Pion Design
Blonde, bånd, knapp journalingslapp og 2 tall er fra Tattered Inspiration
Hvite blomster er fra Papirdesign
Alt er festet med produkter fra GlueDots
Rosa blomster fra Kort og Godt
Blå/lilla blomst fra Papirloftet
Button, tape og pin fra Andrine og Marens Landhandleri
Servietter, filmstripe og Chalkboard GlimmerMist fra UnikHobby
Liten rosa blomst og blingswirl fra Prima


Ann Cicilie


Sponsor:
Freehand Scraps Kit Club - "Sweetie Pie" februarkit


Hva ble DU inspirert av? Fristen for å være med på denne utfordringen, og være med på sjansen om å vinne en nydelig premie fra Scrappedillå, er 15. august kl. 24.00. Vi gleder oss til å se hva dere kommer opp med!

16 kommentarer:

Gunn-Elin sa...

Så gøy!!! Ønsker meg masse god scrappetid så jeg får lekt meg med denne. Og fantastiske DT-bidrag :)

God helg og klem fra meg :)

Linda sa...

Hvilken herlig LO dere har funnet frem til oss igjen, og flotte bidrag fra dere :)

Jeg bare digger Vi tar'n utfordringen og måtte hive meg på denne før ferien ;)

Her er mitt bidrag:
http://lindaskreativehjorne.blogspot.com/2011/07/mini-tour.html

Veronica sa...

Jeg ble skikkelig inspirert av denne:) Tusen takk for inspirasjonen:)
<+a http://veronicasfriminutt.blogspot.com/2011/07/scrappehuset-vi-tarn.html">Coool!<+/a+>

Kinemor sa...

Her er mitt bidrag:

http://kinemorsin.blogg.no/1311158516_scrappehuset_vi_tarn.html

Takk for en kjempefin utfordring!

Klem Kine

PS: beklager at jeg ikke får linket ordentlig.. Men dere finner vel frem likevel :)

Stine sa...

Herlig utfordring! Jeg koste meg masse med denne!

Mitt bidrag!

Klem Stine :-)

Camilla sa...

Denne er så stilig! Kjempefine fra dere jenter også :)

Min layout

toi9 sa...

En knall herlig LO å bli inspirert av!!
Og skikkelig herlig bidrag fra DT også!!
Her er mitt resultat av inspirasjonen :)

Klem

Gunn-Elin sa...

Her kommer en LO fra meg :)

Grethe sa...

Her er mitt bidrag

Kjempeflott lo å "ta"!

Scrappegal sørlending sa...

Natemor er her på helgebesøk, og har utfordret meg til å lifte inspirasjonsLO´en deres...... HJEEEEELP!!!!!!!!!!!!!

Scrappegal sørlending sa...

Ferdig! Kommer etter helga!

Scrappegal sørlending sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Scrappegal sørlending sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Scrappegal sørlending sa...

Arg! Prøver koden en tredje gang!
Nå har jeg også fått blogget min variant..... :)
Sjekk BLOGGEN min! :)

Tone-Lill sa...

Kjempe inspirerende LO :)
Her er mitt bidrag, (hvis jeg klare å få sendt den ???? )

Tone-Lill sa...

Dette er ikke lett når en er "computer illiterate" jeg for prøve å legge igjen en link her !?!
http://www.blogger.com/post-create.g?blogID=6411960211558184149

men vet ikk om det hjelper ????