11. juli 2011

Noen skal strekke seg i juli også :)

Selv om det er ferietid, sommer og forhåpentligvis massevis av sol - så er det ikke ferie her i Huset:)

Vi jentene har nok en gang tatt på oss tenkehatten for å finne en utfordring som kan være en liten nøtt for noen, slik at man kan tøye sine egne grenser - og strekke seg selv litt lenger :)

Hvis du skulle ha blitt utfordret her hos oss...Hva er den aller værste utfordringen du kunne fått da? Hva hadde fått deg til å bli smånervøs og fått litt pretasjonsangst?? 
Er det å scrappe en BOM side? Eller hva med C&S Loer - er det vanskelig?? Eller er du av de som hater å scrappe rosa og rødt??? Eller får du angst av slike små muffinser av papir og perler??

Hva er din største scrappefrykt??? 

Denne gangen er det din største scrappefrykt som blir din utfordring - strekk deg litt - og gjør noe med det.
  Vi vil gjerne at dere 6 som er utfordret legger igjen en kommentar i dette innlegget om hva som er DIN STØRSTE SCRAPPEFRYKT - slik at vi vet hva vi kan vente oss av dere .

Og da kommer øyeblikket som mange venter på.......





Her er de 6 jentene som skal få kose seg med sin frykt :






Torill:


En av de hærligste menneskene jeg har møtt gjennom scrappinga er Gudrun! 
og jeg har så lyst til å vite hva hun frykter mest...
http://papirbloggen.blogspot.com/ 


Her er en av hennes hærlige LOer! 






Marion:


Wenche er en dame som virkelig inspirerer meg, hun bruker masse farger å lager de kuleste guttesider du kan tenke deg 


http://wenchejensen.blogspot.com/






Caroline:

Jeg har valgt Lene. Liker veldig godt kombinasjonen hun bruker mellom lag på lag og det at hun fortsatt tar vare på den hvite fine plassen som "luft" i LOene sine :) Men nå vil jeg se henne ta det "helt ut" Very Happy 





Linn:



Jeg utfordrer Linda64 på denne:)
http://favoritspotonearth.blogspot.com

I bloggen hennes finnes masse kreative krumspring. Jeg kunne virkelig tenkt meg å sett hva som var hennes store scrappefrykt.




Ann Cicilie:

Hege - du er utfordret! 


Hege lager en masse lekkert i vintage- og steampunkgata, når man ser på nydelige kort som dette kan man jo virkelig se at her er hun trygt inne i komfortzonen sin, dette er jo gjennomført lekkert! 

Men Hege, hva er din største scrappefrykt? Og tør du se den i øynene og gå til angrep på den? Jeg gleder meg skikkelig til å se hvordan du løser denne! VART DU SKRÆMT NO? Mwoahaha!



Vibeke:


Denne gangen har jeg lyst til å utfordre en av våre aller nyeste Prima jenter jeg!! Nemlig Hege AL!!:)

http://hegeal.blogspot.com/

Hege scrapper de nydeligste, sarteste og flotteste Loer - og jeg er ekstremt nysgjerrig på hva som er hennes største frykt:)

Her er en av Heges kunstverk: 









Nå er vi skikkelig spente her!!! Hva er det sååå dyktige scrappere synes er litt skummelt?? Dette blir spennende!!:)


Slik må dere som er utfordret gjøre:
- Legg igjen en kommentar i dette innlegget på hva som er din største scrappefrykt
- Siden det er sommer og ferietid - så blir det en litt lengre frist: 27. august.
- Send oss bildet + litt om dine tanker på mail scrappehuset@gmail.com
- Ikke publiser i din blogg før etter det er ute her i bloggen.






Da sier vi bare: LYKKE TIL :)

6 kommentarer:

Hege sa...

Tusen takk Ann Cicilie! Nå ble jeg så superhappy! NOT!! :-P
Har fryktet denne dagen siden dere begynte med "Hvem strekker seg litt lenger"...

Jeg er alltid (?) klar for en utfordring jeg, så jeg skal nok takle denne også!

Etter å ha tenkt litt har jeg funnet ut at det som er lengst fra komfortsonen min er å scrappe bilder av meg selv! Jeg liker ikke å bli tatt bilde av, og det å skulle gjøre noe annet med bildet enn å gjemme det vekk (kaste det) er vanskelig... Så jeg skal scrappe en layout til en framtidig BOM (hvis jeg skulle bli hekta på å scrappe bilder av meg kan det jo hende det blir en bok etterhvert...)

For å gjøre det enda vanskeligere for meg selv skal jeg scrappe hovedsaklig i den herlige fargekombinasjonen brun-knallrosa-gul. Bli'kke det knæscht?

Linda64 sa...

Takk Linn, setter stor pris på å bli plukket ut til å delta i utfordringen deres.:-) Liker å være i fint selskap jeg :-)))
Jeg frykter egentlig ikke så mye når det gjelder scrapping, da jeg hele tiden liker å prøve ut nye ting, men journaling på layouter er vel noe som jeg har bevist ungått til nå , så derfor tror jeg at det må bli utfordringen min. Akkurat nå er jeg på sommerferie, så flott at fristen er laaang.. Hvor mange ord bør en god journaling inneholde er vel spørsmålet mitt tilbake??

linn kr/sykepleier sa...

Linda64: For å kunne kalle det en utfordring ville jeg ha kalt en halv side journaling passe. ;P

Cynthia Lloréns sa...

I just love to came here and see so many wonderful things!!!!
I´m gonna try to play with you girls....
Kisses and huges from Brazil
Cynthia

Wenche sa...

Tusen takk Marion. Det er en ære å bli utfordret av deg.

Nå har jeg grublet i dagesvis på hva som er min største frykt, min første tanke var LO med bilde av meg selv. Men ser at den utfordringen er det allerede noen som har tatt, så da "slipper" jeg ;-) .... tenkte også juleLOer, noe som ikke er favoritt sysselen min, ei heller 17. mai-tema... Men i dag satt jeg ved scrappepulten og NOK en gang skjøv unna meg et verktøy der.... og det må vel kalles frykt, når jeg vegrer så innmari for å ta den i bruk: minisymaskinen jeg MÅTTE ha for noen måneder siden. Jeg synes søm er så utrolig lekkert på scrappeprosjekter, men har enda tilgode å kaste meg ut i det selv. Symaskinen er ikke min beste venn, for å si det sånn. Men nå får jeg kanskje det sparket jeg trenger. Jeg SKAL sette meg ned og faktisk ha søm på en LO. Joho.

Lene s sa...

Takk for utfordringen:) Har grubla lenge på denne, godt me hadde lang frist. Scrapping generelt har det blitt lite av, så trong eit spark for å komme i gong:) Eg synst at loar frå høgtider og ferie osv. der ein skal ha masse bilder frå ulike "happenings" er vanskelig. Derfor går det veldig lang tid før slike bilder blir scrappa.

Trur det må vera min "scrappefrykt"