1. juli 2011

ScrappSkissen

Noe de fleste av oss scrappere liker er skisser!! :)
Denne måneden har vi en skikkelig kul skisse som Utfordring!! En herlig skisse å jobbe med!!

Her kan du snu, vri og vende - ha flere bilder - eller færre bilder: Du er sjefen!! Bli inspirert av skissen vår, men vi vil gjerne kjenne den litt igjen da;)

Men, er det ikke alltid et lite men da???
Vi har et par kriterier til:

- Rot litt i bildebunken din...Finn frem et bilde som du er glad i - BRUK DETTE:)
- Siden det er Papir i hjertet som sponser den flotte premien denne måneden : Vi vil se et hjerte




Her er skissen, laget av Torill:




Vi jentene i Huset har kosa oss med skissen, 
og her kan du se hva vi har laget:



Marion:



Sponsorbruk:
Foam stamp hjerte fra Prima
Bokstaver fra American Crafts


Caroline:


Sponsorbruk:
Blomster fra Prima
Mønsterark fra Maja Design
Thickers fra American Crafts



Linn:



Sponsorbruk:
Tada - tag
Maja Design - mønsterark
Tattered Inspiration - bånd
Zva Creative - blomster
Papirloftet - blomster
GlueDots - dotter
American Crafts - thickers





Torill:


Sponsorbruk;
Maja Design: mønsterark
Kort og Godt: ramme
Inkido; rosa blomst
Zva Creative: gule blomster og perleswirl
TreL: liljer
American Craft: sirkel og sommerfugl
Papirloftet: bokstaver (Basic Grey)
Hot of the press: Svarte klistremerker
Prima: journalingtag
AdornIt: hjertet


Ann Cicilie:


Sponsorbruk:
American Crafts: Flair, Thickers, chipboardborder, "blomst"
Studio Calico: Mønsterark, klistremerker, hvit mist
Sassafras Lass: Brads, klistremerker, chipboard


Vibeke:


Sponsorbruk: 
                                                              Blonde fra Familieminner 
Nåler fra Andrine og Marens Landhandleri 
Glimmermist Chalkboard fra Unik Hobby 
"Love" er på thickers fra American Crafts 
Blingswirl fra Zva Creative
Blomst fra Prima


Det er vel aldri en utfordring uten en premie her i Huset!! Og som nevnt tidligere - denne gangen er det selveste Papir i hjertet som står for den flotte premien.


Vinneren av utfordringen får dette:



Vi tipper at de fleste scrappere har hørt om Papir i hjertet tidligere, og de fleste av oss har garantert lagt igjen noen kroner der også:)




Papir i hjertet har en utrolig flott nettbutikk med massevis av nyheter og herlige scrappeting!!:) 
Trykk her - så kommer du rett på alle nyhetene:)

En stort, flott og dyktig Hjertelag lager nydelige ting inne i BLOGGEN

Så da kan jo gjerne hoppe rett inn i nettbutikken og bruke litt av feriepengene eller skattepengene dine:)


Oppsummering av Utfordringen:
ScrappSkissen
Et bilde du er glad i
Ha med et hjerte

Frist: 31. juli


Da gjenstår det bare å si god fredag
 - god helg - og GOD SOMMER :)



28 kommentarer:

Johanne sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Johanne sa...

Så fin skisse, den passet meg veldig godt! :)
Her kommer et blodferskt (og ikke helt tørt...) bidrag fra meg! Glimmermist og gesso tørker ikke veeeeeldig fort, og så reiser vi på ferie straks.


Bloggposten min!

Hege sa...

Lenge siden jeg har deltatt på noen utfordringer nå, men ble veldig inspirert av skissen deres denne gang:

Mitt bidrag

Askepott sa...

Denne skissa falt jeg fullstendig for, - og endelig fikk jeg scrappa bilder som jeg har hatt liggende over to år. :-)) Her er mitt bidrag:

http://papirpuslerier.blogspot.com/2011/07/kort-vei-fra-latter-til-grat.html

GryA sa...

Nydelige Lo`er damer! Skissa var midt i blinken for mine fotoboksbilder som jeg er så glad i!

http://milfordsscrappeblog.blogspot.com/2011/07/lo-til-scrappehusets-skisse.html

Hege sa...

Herlig skisse dere har, nå har jeg lekt meg med den.. og HER finner dere bidraget mitt:)

Klem Hege.

marit sa...

Her
finner dere mitt bidrag. Flott skisse!

Silje sa...

Kjempesøt skisse!

Her er mitt bidrag!

ruffa sa...

Kan ikke huske sist jeg leverte noe inn til dere jeg - men nå gjør jeg det altså.

Ha en strålende sommer dere alle sammen ♥

Det er den med magebildet og hjerter og litt sånn på :smiler:

http://ruffascrappekrok.blogspot.com/2011/07/aaaaah-jeg-har-scrappet-og-jeg-har.html

Siv Anne sa...

Mitt bidrag Ønsker dere en strålende dag

Linda sa...

Herlig skisse!! Og flotte bidrag fra DT :)

Her er min løsning:
http://lindaskreativehjorne.blogspot.com/2011/07/gutta-boyz.html

Ønsker alle scrappevenner god sommer, klem :)

Camilla sa...

Digger skissa!
Min layout
God sommer! :)

Linda64 sa...

Kjempeflott skisse, gikk litt berserk med malingen men skissen finner dere nok igjen. Her er
bidraget mitt.

Kjellaug sa...

Heisann!

Er helt nybegynner på dette, men prøver likevel.

Her er mitt bidrag: her kan du legge inn tekst

Gunn-Elin sa...

Nå ser jeg at jeg ble litt ivrig på denne, og glemte helt å ta med et hjerte. Men ja ja, jeg deler den her likevel jeg da. For ble veldig inspirert av skissa. Så her er min LO som mangler sitt hjerte.

Kinemor sa...

Da jeg så skissen fikk jeg jommen i meg litt scrappelyst igjen... Dvs, lysten er der, men ikke orken...
Her er mitt bidrag!
http://kinemorsin.blogg.no/1311024885_scrappskissen__juli.html

toi9 sa...

Med denne herlige skissen, var det jammen meg ikke vanskelig å lage en LO. Kosa meg :)
Og dere greier virkelig å inspirere med deres lekre også!!
Her er min LO

Ha en forsatt fin sommer :)
Klem

Linda sa...

Hei.
Her er mitt bidrag.

Sissel sa...

Flott skisse! Prøver meg! :-)
Her er mitt bidrag:
http://sisselsdallogdill.blogspot.com/2011/07/lo-av-mej.html

Sissel sa...

Et bidrag til fra meg:
http://sisselsdallogdill.blogspot.com/2011/07/lo_25.html

pia iris sa...

herlig skisse :o)
her er mitt bidrag

http://pias-hobbyland.blogspot.com/2011/07/skikkelig-surt.html

klem pia

Synne_:) sa...

Her er mitt bidrag med øsnke om en fin dag til dere alle

Lene sa...

herlig oppgave, her er mitt resultat av skissen :)

Gunn-Elin sa...

Jeg har gått rundt å vært småiritert over meg selv en stund for at jeg ikke klarte å huske alle kriteriene sist, så jeg har endret litt på min LO jeg. Så her kommer den med hjerter på :)

Tone-Lill sa...

Hei Det er første gang jeg prøver meg på utfordring hos dere. Jeg synes skissen var så artig at jeg fikk lyst til å prøve meg :)
Her er mitt bidrag : http://tone-lillpapirdill.blogspot.com/2011/07/har-prvd-meg-pa-en-utfordring-fra.htm

Birgitte sa...

Kul skisse, hærleg utfordring. Finn mykje inspirasjon hos dokke, og skrapper menge av utfordringane dokkar, men ikkje så flink å levere. Prøver meg denne gangen.Mitt bidrag ligg her:

https://picasaweb.google.com/102271061405348640673/July312011?authuser=0&feat=directlink

Linda sa...

Her er mitt bidrag :)

http://strikkeogscrappe.blogspot.com/2011/07/elsk-mens-du-kan.html

Cattis sa...

Hoppas jag får vara med...blev så inspirerad av skissen! =) Här hittar ni mitt bidrag:

http://kathis.blogg.se/2011/july/scrappehuset.html

//Cattis