11. august 2011

Hvem Strekker Seg I August??

Da er det igjen klart for Hvem strekker seg! Mange har vel begynt hverdagen etter sommerferien igjen og noen har fortsatt en liten stund igjen før sommerferien takker for seg. Vi i Huset holder koken fortsatt og har satt sammen en ny utfordring der vi vil se at man strekker seg enda litt lenger ;) 

Denne gangen vil vi se dere jobbe med C&S (dette kan dere lese mer om HER )
Ikke nok med det.. Dere skal jobbe med denne fargekombinasjonen (GRØNN, TURKIS og ORANSJE) alle skal ha SVART bakgrunn. Svart kartong! :)




Nå over til de heldige som skal bryyyne seg på denne :D :D



VIBEKE:

En av mine favoritt scrappere er BeataEwa.
Hun har en utrolig herlig shabbystil - helt i min smak.
Jeg håper du tar utfordringen, og gleder meg til å se litt andre farger fra deg:)

Se bare på denne lekre her: 

TORILL:

Jeg vil utfordre Ina på denne strekken!
Hun scrapper masse flotte saker, og hun har en fin stil! Nå vil jeg gjerne se litt svart og sterke farger!! Du tar den, Ina? Du er jo knall på utfordringer!

Typisk fra Ina: 


CAROLINE:

Jeg har veldig lyst å se Pia strekke seg litt lenger!
Du pynter med alle slags herlige detaljer, så jeg gleder meg veldig til å se hva du tryller frem av denne utfordringen! Go for it!! :D

 Her ser dere en av Pias mange stilige LOer:


MARION:

Har veldig lyst til å utfordre Therese på denne jeg.
Har falt helt pladask for Thereses herlige sider, nydelige sarte toner, lekne teknikker og stæsj: Bildene er lekkert dandert sammen med resten og har helt tydelig hovudfokus noe jeg selv syns er utrolig viktigt for helheten.


 Håper virkelig du tar denne utfordringen på strak arm for det bare må bli vakkert !



LINN KR:

Jeg ønsker å utfordre Tonje - Fantorangen.
Tonje er en dyktig og kreativ scrapper. Hun lager de lekreste kort og LOer. Alt fra romantiske kreasjoner til spreke LOer med tøffe detaljer. :)

Kunne virkelig tenkt med å se hvordan hun løser denne oppgaven. ;D
 

Her er et eksempel på en av hennes flotte LOer: 



ANN CICILIE:

Jeg utfordrer  Heidi!


Elsker den fargerike, whimsy stilen hennes - men tror kanskje det blir en utfordring for henne å scrappe med så skarpe farger, og attpåtil sort bakgrunn  =)

Her er en av hennes layouts: 





Send oss bidragene deres til scrappehuset@gmail.com
Fristen er 9.September!

10 kommentarer:

Heidi sa...

Oh no - det er jo mig ;) Tak for udfordringen, det bliver SÅ vanskelig og sjovt.

Heidi sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Camilla sa...

Kul utfordring! Kunne godt utfordra meg på denne ja ;D

Therese - Tæsj sa...

Oy, dette blir spennende:)

pia iris sa...

oisann!!!!!
kule farger da, men c&s.....
skal nå iallefall prøve ;o)

Tone K. sa...

Så spennende !!! :o)
Gleder meg skikkelig til å se resultatene her altså !!!

:o))))

Inas lune hjørne. sa...

Klart jeg tar en utfordring! :-))

Beata Ewa sa...

OMG! Fargene er helt OK, men C&S?

Men jeg tar den, så klart :) Er litt spent på resultatet selv :) :) :)

Vivian's hobby side sa...

Prøver meg på denne jeg...spennende!!

Tonje - fantorangen sa...

Oj, oj, det var jo meg! Hjelp! :P Men kjempefint med en liten dytt, slik at jeg får kommet i gang med scrappingen og bloggingen etter sommerferien :D