31. august 2011

Ny jente i Huset :)

Hei og hopp:)
Vi jentene i Huset fant ut at vi hadde lyst på enda en samboer vi!!:)
Denne gangen hadde vi lyst til å velge noen som har vært med på Huset sine utfordringer, kommenterer artikler - og er aktiv. Og selvfølgelig - som har en kul scrappestil!!:)

Her skal dere få se 10 gode grunner til at vi valgte hun vi gjorde:




Regner med at du ble imponert også!! Her finner du både Loer, kort og MiniAlbum:)

Vi er så glade for at vårt valg takket ja, og det er med stor glede vi lar henne presentere seg selv:



"Hei, alle sammen. Jeg har ikke landet enda. Hopper og danser av glede. Synes det er en STOR ære å få en plass her i ScrappeHuset.






Litt om meg: Bente heter jeg. 42 år gammel og samboer. Mamma til Ida på 7 ½ år. Reservemamma til 2 flotte ungdommer. Bor utenfor Bergen. Jeg jobber som Pedagogisk leder i en kommunal barnehage som jeg stortrives i. Når jeg er med familien min har jeg det aller best. Når de har det bra, så har jeg det bra.


Jeg begynte å lage kort i 2004. Men etter hvert som jeg har tatt div. kurs opp gjennom årene har jeg gledet meg mer og mer over å lage LO`er og minialbum. Jeg lager fortsatt kort innimellom.


Scrappestil – jeg vet ikke helt om jeg har noen. Men siden jeg er ganske ryddig og ordentlig ellers i min tilværelse blir det vel her jeg kan slippe meg litt løs??? Selv om jeg nok sliter litt med at ting noen ganger MÅ være på linje… Jeg digger pynt og fargerike ark.


Jeg elsker å gå på kurs/treff, det er så kjekt. Å lære noe nytt, være sosial og møte nye venner. Det er nok ikke så mye jeg får laget på treff, men jeg bobler over av ideer etterpå. Og jeg håper jeg stadig er under utvikling og lærer noe nytt…


Besøk gjerne bloggen min: http://scrapbloggenmin.blogspot.com/


Bente"



Velkommen til Huset, Bente!! 
Vi gleder oss til å bo sammen med deg, og til å få dele av din herlige kreativitet:):)

13 kommentarer:

Marianne/skorpionen sa...

Så gøy da!!! Gratulerer så mye Bente!!! Tror du får det supert i det nye "huset"!

Linda64 sa...

Juhu... Dette var gøy... Gratulerer Bente!!!!

Eva R. sa...

Gratulerer, Bente!!! Kjempekjekt - og velfortjent! Klem

Synne_:) sa...

Gratulerer så masse Bente !! :D Så fantastisk mye flott du har laget :) velfortjent plass i den flotte scrappehusgjengen <3 <3 <3

toi9 sa...

Gratulerer, Bente!!=))
Hadde ventet å få se deg i huset, og nå er du der!!
Ønsker deg all lykke, og blir spennende å se hva du lager :)

Klem

Torill sa...

HURRA!!!!!!

*marion* sa...

Så herlig ha deg i huset =)

Christina sa...

Gratulerer så masse

linn kr/sykepleier sa...

Nå blir det innflytningsfest! :D
VELKOMMEN! :D

Tone K. sa...

Så gøy !! :o)
Gratulerer så mye som sambo med de andre flinke jentene her inne :O)
Gleder meg til å se hva du lager :o)

lillesmor sa...

Så artig, Gratulerer Bente!
Blir spennende å se enda mer til deg her inne.

Mari sa...

Gratulerer så mye med en ny og fantastisk samboer!
Gratulerer så mye Bente!
løv ju!

Klemm

Vibekke sa...

JUHUUU Bente, du har funnet ditt drømmehjem... dette er noe du har ønsket deg lenge, og jammen har du fortjent plassen også!
Masse lykke til i ditt nye "hjem", gleder meg stort til å se hva du finner på som Scrappehusbeboer :)

Gratulerer til dere andre også, Bente er en spennende scrappedame, -dette blir BRA!

Klem Vibekke