16. august 2011

Vi Tar`n August

Hei alle sammen! Er dere klare for en ny "Vi tar'n"?

Denne gangen er det svenske Inkido som er vår sponsor.
De er flinke til å sponse og vi digger alt de sender oss. :D
Her finner du bloggen deres og her kan du shoppe det du trenger. ;)


De lager de nusseligste stemplene, mest nostalgiske utklippsark og de skjønneste mønsterark. De har flotte blomster og fine perler. Det de lager er anvendelig uansett om du scrapper kort eller LOer, og uansett stil. :D Ta deg en tur å besøk dem. :D

--------
Denne gangen i "Vi tar'n" vil vi at dere skal hilse på Nadhrah.
Hun er en engasjert dame bosatt i Kuala Lumpur, Malaysia, du finner henne blant annet som designer for 3scrappy boys.
Hun har en herlig, leken og fargesterk måte å scrappe på med masse fantastiske detaljer og spreke teknikker. Det er herlig og kunne sitte lenge å studere alle tingene som hun har med i arbeidene sine, det er absolutt verdt en tur innom bloggen hennes for inspirasjon og påfyll av herlige farger og lekne detaljer.

Her er en av de vakre sidene hennes som vi har latt oss inspirere av.


Og her er hvordan vi lot oss inspirere;


CAROLINE:


Sponsorbruk:
Inkido - mønsterark og sommerfugler fra mønsterark





MARION:
Jeg ble inspirert av fargene og teksten over bildet.


Sponsorbruk:
Andrine og Marens Landhandleri - tape


TORILL:
Jeg har blitt inspirert av følelsen på denne LOen jeg. Den ga meg et savn etter pappa'n min. Det bildet med stempel/overlay minte meg om noen som har vært her, men ikke nå lengre... og sommerfugler har en spesiell betydning for meg i den sammenhengen!

Så derfor lagde jeg et minialbum til minne om pappa og mormor - to som er borte, og som jeg har bare gode minner om!


Sponsorbruk:
Inkido - mønsterark - hele albumet er basert på de arkene
Kort og Godt - ramme
Familieminner - bånd
Tattered Inspiration - bånd/sløyfe
Korthobby - metallhjerter
Gluedots
Papirloftet - bokstaver fra Basic Grey



LINN KR:
Jeg ble inspirert av de doble bildene, hvor det ene hadde tekst over motivet. Prøvde også å få frem den samme behagelige, intime stemningen som på orginalen.

Sponsorbruk:
Inkido - mønsterark
3ndy papir - utklipt rose
Fancy Pants - blomster & brads
Andrine og Marens Landhandleri - tape
ScrapShop - tiny alpha


VIBEKE

Jeg ble inspirert av 2 bilder, kanter på bildene, journalingen.
Forskjellige farger - og riftene i mønsterarket.



Sponsorbruk:
Mønsterark fra Inkido
Blomster fra Prima, Papirloftet og CreativeCharms
Tag og "sjarmtroll" buttons fra Andrine og Marens Landhandleri
Bling fra Kort og Godt
  Bokstaver fra Fancy Pants


Denne lekre premien er fra Inkido.
Fristen for "Vi tar'n" er 15.september.
 

Lykke til!!

18 kommentarer:

STI sa...

Hej.
Hjælp mit norske er ikke helt godt nok: Hvad beyder "Vi tar´n" ??

linn kr/sykepleier sa...

;) Det betyr at vi "tar utfordringen", vi lar oss inspirere, vi lifter. Ble det enklere? :)

Synne_:) sa...

Wooow for en fantastisk fargerik og stemningsfull lo` dere har funnet her !!! Me luuuuv :D Kjempeherlige inspirasjons lo`er fra dere jentene også :))

LindaSS sa...

Utrolig nydelig.. falt spesielt for minialbumet.. det var bare så herlig.. :D

aina sa...

oooo herlighet! Jeg ble veeeldig inspirert, både av dyktige Nadrah og deres bidrag! Så her er mitt:
http://ainascrapperier.blogspot.com/2011/08/jeg-tarn.html

Ann Kristin sa...

Umulig å ikke bli inspirert av Nadrah sin LO :) Her er mitt bidrag:

http://annkristins-fristed.blogspot.com/2011/08/vi-tarn.html

Rannveig sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Rannveig sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Rannveig sa...

Jeg klarer ikke legge inn link her..

Kjempeflott oppgave!

her er mitt bidrag:
http://boffascrapper.blogspot.com/2011/08/vi-tarn-august.html

Lise Mariann sa...

Utrolig inspirerende LO og bloggen hennes er jo bare helt super! Og dere scrappehusjentene er jo bare rå!

Her er mitt lille bidrag:
http://isiselin.blogspot.com/2011/08/prinsemangel-i-riket.html

Kinemor sa...

Her er mitt bidrag! Kjempeflott inspirator, og det samme er alle dere i DT!

Her er mitt bidrag:

http://kinemorsin.blogg.no/1314810533_i_adore_you.html

Linda sa...

Herlig LO igjen og flotte bidrag fra DT :)

Her er mitt bidrag:
http://lindaskreativehjorne.blogspot.com/2011/09/skal-tidlig-krkes.html

Ønsker alle ei fin scrappehelg :)

~Isabell~ sa...

http://krimsogkrams.blogspot.com/2011/09/vi-tarn-august-inne-hos-sh.html

her er min løsning=)

Vibekke sa...

HER
er mitt bidrag til denne utfordringen... En aldeles NYDELIG LO å lifte... fysøren så flott <3
Takk for "foten i rævva" nok en gang, har kost meg skikkelig :)
Klem Vibekke

Grethe sa...

Jeg tok den også! Digger denne oppgaven!

Mitt bidrag

Cafemocca sa...

Jeg tar'n også!

Her er mitt bidrag:

http://cafemocca.blogspot.com/2011/09/jeg-tarn.html

Tone-Lill sa...

En fantastisk fargerik utfordring så jeg tok'n også.
Her er mitt bidrag...

http://tone-lillpapirdill.blogspot.com/2011/09/vi-tarn-nadhrah.html

Ha en fargerik uke :)

Synne_:) sa...

http://synneslille.blogspot.com/2011/09/bidrag-til-jeg-tarn-utfordring.html

her er mitt bidrag Tusen tusen takk for inspirasjonen <3