11. september 2011

Er det din tur i dag?

Da var det den dagen igjen da... Dagen hvor DU, DU eller kanskje DU blir utfordret av oss jentene her i Huset. Her kan ingen føle seg trygge!! Kanskje der er DEG vi har funnet denne gangen?

Utfordringen denne gangen er enkel og grei:
- Lag din egen bakgrunn
- Ha med minst 1 tag



Egen bakgrunn ja... Det kan jo være så mangt... 


Her er noen eksempler:

På denne AJ siden har Linda 64 brukt maskeringstape, akvarellmaling, stensiler, bånd, diverse  bilder fra collage ark og foto som er printet ut på papir, rub ons, oil pastells, osteklut, del av en gammel flybillett, MT tape, tusj, stempel, rester av et steampunk bånd.



Marion har leket seg med pan pastel:




Du kan bruke glimmermist og gladpack - slik som Marianne viser frem her:



Her har Brit leket seg med masse forskjellig:




Som du ser så kan man lage egen bakgrunn med det man føler for. Her er det kun din kreativitet som bestemmer. 



Da er det på tide å avsløre hvem som skal få kose seg med denne utfordringen,
og her kommer de:




BENTE:

Jeg vil så gjerne utfordre en av mine favorittscrappere LULA - Ann-Christin.

http://lula-pieceofmyheart.blogspot.com


Lula lager DE vidunderlige LO`ene. De er fantastisk fargerike, lekne og ofte med gøye bilder. Bakgrunnen er som oftest stilren. Hadde vært spennende å se egen produsert bakgrunn. 
Håper du tar utfordringen, Lula




TORILL:


Jeg har lyst til å utfordre en av Husets tidligere beboere, denne gangen!

Beate lager så rene og flotte LOer, kort og albums. Og nå er det lenge siden jeg har sett at hun har laget sine egne bakgrunner...
 http://beatesverden.blogspot.com/
Se på dette hærlige albumet hun har laget da: 




MARION:

Har lyst til å utfordre deg jeg, Anne Bente ,
Du lager så mye sart, vakkert å stemningsfult med tusenvis av detaljer vil gjerne at du strekker deg å prøver enda noe nytt 


http://annebenteslillested.blogspot.com/






LINN:

Jeg velger meg Linda:
http://strikkeogscrappe.blogspot.com
Med sin lag-på-lag/cluster-stil imponerer hun stort. Spenstige og tøffe detaljer, kule fargekombinasjoner, flotte bilder. 



Ta en tur innom bloggen hennes for inspirasjon. Er veldig spent på hva hun kan trylle frem her. 







CAROLINE:

Denne gangen ønsker jeg å utfordre Monica!!
http://lottenslilleverden.blogspot.com/

Hun scrapper med de herligste farger og spreke detaljer! Det blir spennende å se hvordan du kan løse denne utfordringen :) Jeg gleder meg!

Her er en av hennes stilige LOer 





VIBEKE:

Hvorfor er det noen som imponerer oss mer enn andre? 
Jeg tror det er fordi disse personene kan/får til noe vi selv ikke behersker like bra..

Som dere vet så er det ikke kort jeg lager mest av.. For en stund siden var jeg på et treff - og fikk en skikkelig WOW opplevelse når jeg så hvordan det egentlig gikk an å fargelegge med disse tusjene... 



Dette er fargelagt av dyktige Maya:)
http://mayas-hobbyblogg.blogspot.com/

Maya har tidligere laget et kurs for ScrappeHuset - det finner du her: http://scrappehuset.blogspot.com/2011/01/promarkers-for-dummies-med-maya-vinn.html

Maya: Jeg vil gjerne utfordre deg til å lage din egen bagrunn. Om du lager et kort - eller om du scrapper en layout er opp til deg. Men utfordringen blir jo selvfølgelig litt større hvis du scrapper en layout;)

Gleder meg til å se :)









Og der var dere utfordret!!! :)
Vi håper dere alle velger å takke ja til utfordringen, og at dere kaster dere i vei med glede:)


Når dere er ferdige så mailer dere resultatet til scrappehuset@gmail.com.
Fint om dere kan skrive ned hva dere tenkte når dere fikk utfordringen, og ikke minst hvordan det var å løse den:) Og vil vil gjerne høre hvordan DU lagde DIN bakgrunn.
Lykke til jenter:)


Frist: 8 oktober 2011.



7 kommentarer:

Anne Bente sa...

HE HE tak for udfordringen og de søde ord Marion, jeg tager selvfølgelig den :)
men det bliver en udfordring for mig, glæder mig til at prøve noget nyt, er læææænge siden jeg har lavet en egen baggrund.
god søndag alle klemmmm

Linda64 sa...

Da er iallefall jeg spent på hva de som er utfordret lager og kjempegøy at dere brukte siden min som inspirasjon... Klem!!

Linda sa...

Hjeeelp! Og, takk for utfordringen, blir spennende dette :)

Maya sa...

Kjære vene, snakk om utfordring!
Himmel og hav... Vet ikke hvilken ende jeg skal begynne i, men uansett jeg kan ikke takke nei til en slik utfordring!
Tusen takk for gode ord, Vibeke ♥
Klem fra Maya

Scrappegal sørlending sa...

GLEDER meg masse til å se alle de kule løsningene her!!!!! :)
Etter treff i helga, sammen med alle de kreative sjelene i stavanger, så er jeg superinspirert til å lage egne bakgrunner igjen ! :)

Monica sa...

Oi, hjelp! Det var utfordringen sin det! *leggerhodetibløt*

Anne Bente sa...

Jeg har prøvet at sende mit bidrag, men den kommer tilbage hver gang, har i en anden mail adresse??
klemmmm