10. september 2011

Resultatene av AugustStrekken

Husker du utfordringen vi ga til de 6 jentene nå i august?


Slik var den:


Denne gangen vil vi se dere jobbe med C&S (dette kan dere lese mer om HER )
Ikke nok med det.. Dere skal jobbe med denne fargekombinasjonen (GRØNNTURKIS og ORANSJE) alle skal ha SVART bakgrunn. Svart kartong! :)




Pia:



Heisann

Skal si dere, eller skal jeg si du Caroline, kan å utfordre en stakkar...
Fargene var jo helt perfekte for meg, jeg elsker disse, men så var det stilen da, clean & simpel!!!!!!!
HJELP!!!!!!
Men jeg må jo ta utfordringen, og startet med å google litt for å finne mer ut om stilen, men det var ikke mye å bli klok på altså.
Så om det jeg har lagd blir godkjent som C&S, ja det er jeg jammen ikke sikker på.
Jeg har all respekt for de som behersker denne stilen, for dette var vanskelig.
Men fant ut at jeg ville prøve meg på både en LO og et kort, og syns selv at kortet treff bedre på stilen enn LOen.
Jaja, takk for utfordringen iallefall.

Klem Pia








Tonje:

Når jeg fikk utfordringen tenkte jeg i grunn - hjelp! ;) Og jeg måtte la oppgaven synke inn og modnes litt før jeg fant ut hvordan jeg ville ha det. I utgangspunktet føler jeg ikke at jeg har en spesiell stil i scrappinga mi. Jeg tar som regel utgangspunkt i et bilde eller en idé jeg liker, så blir LOen bare til ut fra dette. Når jeg prøver meg på C&S ender jeg ofte opp med å synes at LOen blir litt for "tom", så føyer jeg til litt her og der. Og da er det plutselig ikke så clean & simple lenger ;) Så jeg håper jeg har holdt meg til oppgaveteksten :) Det er i alle fall gøy å utfordres til å tenke litt nytt og prøve nye ting :) Og jeg ble i grunn ganske fornøyd til slutt. Morsomt med svart kartong som bakgrunn! :) Det må prøves flere ganger ;)





Beata Ewa:

Hei
Det var ikke lett å lage noe i C&S for en pyntefrikk som meg J Jeg tror at jeg har brukt minst dobbel så mye tid som på en annen LO i min stil *lol*
Men det var kjempekjekk utfordring og en ny erfaring for meg J Takker!
Hilsen

Beata Ewa






Therese:

Tror dette er min 2. C&S ever! Er ikke helt min greie, men jeg måå bare ta en utfordring da!


Det første jeg tenkte ang. design var firkanter, klippet dem i samme størrelse som bildene og tenkte sjakkmønster. Det ble ganske kjipt med bare firkanter og kjedelige mønsterark, så måtte
putte no stæsj inni firkantene. Bruker aaaldri svart bazzill, så det var gøy å jobbe med. Tusen takk for utfordringen!



Tæsj




Ina:



Jeg må jo si det var veldig kjekt å bli utfordret. Kjekt at noen husket på meg. :-)
Først tenkte jeg at den oppgaven var jo ganske enkel, men det var verre å komme i gang enn det jeg hadde trodd. Det var den sorte kartongbakgrunnen som ble utfordringen, og da hvordan få fremhevet de andre fargene godt nok. Samtidig som kortet skulle være C&S. Jeg valgte å titte i boka til Cathy Zielske, Clean & Simple scrapbooking, for å få litt inspirasjon. Hvilke ark jeg skulle bruke fant jeg ganske raskt, og oppsettet kom og rimelig fort på plass etter at jeg hadde tittet i boka. Men valgene ble jo da om rutene skulle være firkantet, runde i ett hjørne, men mellomrom, med sort bakgrunn eller hvit osv. Kortet ble liggende på bordet i flere dager, mens jeg funderte på dette. Til slutt endte jeg på dette oppsettett, og det ble jeg ganske fornøyd med. Sitatet fant jeg på nettsiden Siterte Sitater, og det er skrevet av Karsten Isacksen. http://www.ordtak.no/index.php Det å skrive sitatet ut med hvit tekst på sort bakgrunn skapte rette effekten. Til slutt limte jeg på noen bling for å skape litt mer liv i kortet. Jeg brukte og mange 3D puter under monteringen for å få mer dypde på kortet.
Takk for at jeg fikk være med på denne utfordringen!







WOW - WOW - WOW!!! Vi jentene her i Huset er MEGET imponerte!! Dette var glimrende scrapping jenter!! Dere fikset utfordringen alle sammen!! Tusen takk for at dere strakk dere litt:)


Følg med for nye utfordringer, kort tid igjen før vi utfordrer 6 nye :)

1 kommentar:

Scrappegal sørlending sa...

Flotte løsninger på en tydeligvis vanskelig oppgave!