11. oktober 2011

Hvem strekker seg litt lenger i oktober?

Dere er vel litt spente nå?
Denne posten er jo litt skummel - kanskje er det akkurat DEG vi utfordrer denne gangen?

Før vi avslører hvem vi har utfordret denne gangen, skal vi avsløre HVA vi har utfordret dem i!
Tim Holtz er en mann i tiden, og han er utrolig dyktig med sine tags og grunshie ting! Så vi tenkte rett og slett å bruke han som inspirasjon i denne runden!


Og så over til hvem...
Klare?

Vibeke har utfordret TONE 
 
Her er et eksempel fra Tone sin flotte blogg: 




Den siste tiden har Tone prøvd seg på mange forskjellige scrappestiler og teknikker. Men jeg har enda ikke sett noe Tim inspirert:)
Det håper jeg at jeg får se nå - lykke til Tone:)


Torill har lyst til å utfordre Ida  i denne runden!
Hun er en reser på Copics og ProMarkere, og har i et siste begynt å scrappe også! På hennes "fabrikk" er det på tide med litt grunsh!! Jeg digger dette kortet med folkevognene på!!

Så Ida - strekker du deg?? 


Linn vil gjerne utfordre Johanne:

"Jeg synes hun har en så lekker og fin stil, hun mestrer det aller meste. Very Happy Jeg kunne virkelig tenkt meg å sett hennes løsning på oppgaven, er sikker på at hun består prøven med glans. Very Happy "

Her er et typisk, røft og kult eksempel på hennes kreasjoner:

 


Caroline har lyst til å utfordre Stine!
Hun lager masse fint, både layouter og kort! Ofte har hun stilige hjemmelagde detaljer!
Nå håper jeg hun tar denne utfordringen på strak arm Wink



Marion utfordrer Monica
 


"Du lager så mye lekkert å rent å pent, og har et vidt spekter i kort, bokkort, loer og mange supre ideer, så derfor vil eg gjerne utfordre deg!
Håper du tar den =)"


Bente har funnet en av Skissedilla - jentene...nemlig Lene - nabon


"Når jeg ser på LO`ene til nabon ser jeg de er fargerike, med masse pynt og flotte detaljer. Og sist, men ikke minst med bildene som prikken over i`en...

Så kjære Lene - Håper du tar utfordringen:) Gleder meg til å se hva du kan trylle frem;)"



Så lykke til damer!
Vi håper dere tar utfordringen vår.
Send bilde og en liten kommentar på hva dere tenkte da dere fikk se utfordringen vår til; scrappehuset@gmail.com, innen 8.november!


Vi gleder oss til å se!!

6 kommentarer:

Stine sa...

Oj!! Dette var stas..om enn litt skummelt også da!! Men jeg MÅ jo bare ta utfordringen - kanskje en mulighet til å få testet distress stainsene mine litt ekstra!! Så denne bebisen vi går og venter på får jo bare la vente på seg en stund til!!

Klem Stine :-)

Ann Kristin sa...

Så spennende! Gleder meg til å se resultatene :D

Tone K. sa...

Hjeeeelp.....oisan....OMG osv.
Sååå overrasket da...dån....
men spennende altså :o)

Nå må jeg grave litt i både tanker og stæsj altså....
Må jo bare ta utfordringen.
:o)

Scrappegal sørlending sa...

KUUUUULEST utfordring!!!!! Og tøffe jenter dere har utfordret!!! GLEDER MEG til å se!

Ida / Little sa...

Å fyttikatta Torill! ;) Hihihi!! Jeg må nok strekke meg litt for og bli grunch ja.. Men godtar utfordringen :)

Ida

Lene - Nabon sa...

næmmen!!!

Ja, får vel bare sette i gang da...(må bare finne litt tid!) hehe