10. oktober 2011

Nok et IMPONERENDE resultat!!

Når vi jentene i Huset lager utfordringer til denne strekken ... så har vi 2 kriterier... For det første vil vi gjerne velge en utfordring som kan være litt vanskelig - og deretter så velger vi 6 personer som vil synes at denne utfordringen er ekstra vrien. At dette da er noe som de ikke gjør til vanlig.


Det som imponerer oss er at alle (nesten) tar utfordringen på strak arm - og leverer resultater som er helt utrolige!! Scrappenivået her i Norge er høyt - og det viser dere jentene som er utfordret her hos oss. Dere er så dyktige - og vi er så stolte over at dere blir med på det vi steller i stand her.


Nok prat - over til resultatene:




For ganske nøyaktig 1 måned siden la vi ut følgende utfordring:



Utfordringen denne gangen er enkel og grei:
- Lag din egen bakgrunn
- Ha med minst 1 tag




Da er det bare å sette deg ned og NYTE!! Og vi er helt sikre på at jentene som deltar synes det er koselig med en kommentar enten her - eller i sine personlige blogger.






LULA:


Heisann jenter!

Tusen takk for utfordringen Bente:) Den var....ja utfordrende  hehe. Håper den blir godkjent, jeg har vel strukket strikken litt.....Men moro var det!


" Jeg fikk pepsimaxen i halsen da jeg så at jeg var utfordret, det skal jeg være ærlig på. Egen bakrunn OG tag(!!!) Hjelpes hvordan skal dette gå........ De som kjenner stilen min VET at noe annet enn hvit kartong og til nød kraft er utelukket. Men går ikke i veien for en utfordring:) Jeg fant tilslutt ut (etter runder med tankevirksomhet) at det måtte bli bølgepapp som jeg selv brukte saksen for å få vekk papiret over. Slik ble det jo min "egen" bakgrunn. Jeg hadde planer om masse maling og rubons, men som alltid så blir dette veldig bra i hodet mitt og ikke fullt så vellykket på papiret..... Så det måtte bli enkelt, sorry. Så var det tagen da jenter......Jeg valgte å klippe ut en firkant med ramme fra et 3ndyark, som jeg brukte som tag (pynt). Men vet ikke om dette er tag i ordets rette forstand, der strakk jeg vel strikken LOL. Men jeg koste meg uansett!!! Takk jenter, som gir meg masse inspirasjon."




MAJA:

Heisann Damer!
Først vil jeg bare be så masse om unnskyldning!
Unnskyld fordi jeg fusker i Layout faget, og beklager att jeg tror att jeg kan lage noe som i det hele tatt minner om en layout!!
Jisses, snakk om å bli utfordret da *dåne*
Men altså, her kommer mitt lille bidrag, som jeg må innrømmet satt langt inne, og som tok meg noen dager å lage..
Og enda flere dager å “modnes” nok til å sende inn bilder av!
Men here goes!
Først litt tanker rundt utfordringen..
Jeg er jo stadig vekk innom huset deres, for inspirasjon og bare for å titte innom 
Og gleder meg alltid til å se hvem som blir utfordret, hvorfor og i hva!
Stor var overraskelsen når jeg så mitt navn der *hjelp*
Og enda mer *hjelp* når jeg scrollet opp igjen for å lese nøye over hva som var utfordringen!!
For egenlaget bakgrunn og med tags, kjære vene, det er jo ikke meg overhodet...
Jeg er ingen “leken” person, jeg liker symmetri, orden og kontroll jeg!
Men så tenkte jeg; Kjære deg, det er akkurat det en utfordring skal vær, en utfordring!
Og jeg hoppet rett ut i det!
Så her er min 12*12 (!) layout (!!) med egenlaget bakgrunn (*dån*)

Så der, da er den levert.
Jeg har blitt utfordret, og jeg har hatt det GØY!
Hele veien 
Tusen takk jenter, for utfordringen og for timer med lek og moro 
Klem fra Maya






MONICA:


Hei jenter!

Takk for utfordringen - var veldig gøy og litt skummelt! Nå er ikke jeg noen racer på å lage bakgrunner og sånnt noe, (er faktisk ikke så sikker på at det har skjedd før??) men Vibeke fikk lurt meg til å kjøpe distress stain for et par uker siden, så da fikk jeg testet den! ;)
Bakgrunnen min ble av det enkle slaget, og all jobben kommer desverre ikke så godt frem på bildet...

Jeg begynte med bølgepapp og gesso før det er klint på Disress Stain Picket Fence og Maya Mist Silver metallic i ei salig smørje både med og uten kost/svamp. Til slutt en dæsj Crackle Paint i picket fence og Clear Rock Candy litt her og der, som ikke vises noe særlig på bildene jeg har tatt..Men det er ganske stilig i RL asså! :-p
Håper denne er godkjent, moro var det uansett!

Klem Monica










LINDA:


Så kjekt det var å bli utfordret da! Først tok jeg det hele litt med ro, tenkte at egen bakgrunn.. det må jo være lett... maler jo litt og "splætter" med maling rett som det er. Men så... jeg fannt jo ut at jeg burde gjøre noe HELT ANNET når jeg først var blitt utfordret, noe jeg IKKE gjør til vanlig. Begynnte å bli en smule stresset, helt til jeg kom på at jeg jo var på treff med selveste Linda Brun, som jo er en mester på egne bakgrunner... så da søkte jeg hjelp. Fikk se i den flotte art journal boken hennes, og fikk masse inspirasjon, så da var det bare å sette i gang. Fannt fort ut at mod podge var noe jeg måtte ha, så var det bare til å sette i gang med klæsj og klin med denne limen over og oppå papirremser, tags, tape, hyssing +++ . Brukte dabber med medium og stensiler, og det var kjempegøy! Bildene ble tatt mens jeg scrappet, og jeg måtte jo ha med et med Linda Brun også :)

Takk for utfrodringen, koste meg skikkelig med å scrappe denne.


Linda






ANNE BENTE:

Jeg tænkte da jeg fik udfordringen, usjjjj det klarer jeg ikke,men bestemte mig for jeg ville prøve om jeg med egen baggrund kunne holde den i stilen min,
det lykkedes så ikke helt, der er ikke det halve pynt som der plejer,så kunne man jo ikke se baggrunden
Jeg har startet med at lave nogle dies, jeg har så brugt glimmermist ovenpå dem,den ene dies er blevet til tagen oppe i højre hjørne
jeg har så brugt 2 forskellige mask og stempler til at lave det andet på baggrunden.
det har været hyggeligt at prøve, men det bliver nok til de baggrundspapirer jeg køber for eftertiden.
tak for i ville udfordre mig
klemmmm fra Anne Bente



Dette er bare helt utrolig imponerende!!
Tusen takk for at dere ble med og leka med oss - vi håper dette kan bidra til at dere kanskje vil strekke dere litt mer ved andre anledninger også:)

Hva synes DU??? Er du like imponert som oss her i Huset??


Velkommen tilbake i morgen - da er det kanskje DU som sitter der utfordret....

9 kommentarer:

Torill sa...

Så flinke dere er!!!
Jeg er så imponert!!!

KinesKlode sa...

Imponert ja! Alle LO'ene ble jo råfine! :-)

Bente sa...

WOW - Ultrakult. Digger masse:) Dere er helt rå altså:))) For noen bidrag...Veldig stolt over dere. Tusen takk for at dere tok utfordringen:))) klem fra Bente

Linda64 sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Linda64 sa...

Utrolig mange flotte bidrag!!! og så var jeg kjempeheldig å se den ene ta form in real life... :-)

Gunn-Elin sa...

WOW!! Så flinke dere er.
Takk for inspirasjon :)

Maya sa...

Tusen tusen takk for inspirasjonen og utfordringen, Vibeke!
Det resulterte til en ny "dille" og muligheten for att det kan bli flere LOèr ;)
Ha en superduper dag, damer!
Klem fra Maya

Scrappegal sørlending sa...

Så FLOTTE løsninger!!!! Utrolig flinke og dyktige jenter altså!!!!! :D
Og jeg var tilstede da Linda scrappet sin bakgrunn! Og gjett om det var inspirerende!!!!!
Kanongøy å observere!!!! :D

linn kr/sykepleier sa...

HELT RÅTT!
Jentene som tok utfordringen på strak arm og besto med glans. :D