16. oktober 2011

Vi tar´n igjen

Dette er faktisk den aller siste "ordentlige" Vi tar´n - så vi håper vi har klart å finne et kunstverk som kan være til stor inspirasjon for dere alle - vi her i Huset har storkosa oss med denne!!!

Men først har vi lyst til å skryte litt av 2 av våre kjære sponsorer. Vi skjønner godt at butikker og produsenter får veldig mange henvendelser fra både blogger, privatpersoner og forumer som ønsker sponsing - så vi er ekstremt lykkelige og veldig glade i våre sponsorer. Veldig takknemlige for at både vi jentene får litt å kose oss med - og at der drypper litt på dere også:):)



Først ut er Hanna - vår tidligere samboer her i Huset - og Familieminner.
Hanna sendte alle oss jentene hver vår herlige pakke + en fin premie.





Vi er en scrapbookingbutikk i Spjelkavik, Ålesund. Du finner oss ved Baronen hotell.
Vi satser på å ha regionens største utvalg i 
scrapbookings- utstyr og tilbehør.

Vi drev tidligere også nettbutikk. Er det noe du lurer på om vi har, ta kontakt på e-post

eller telefon. Vi sender gjerne varer til deg. Du betaler varens pris i butikken og
full porto

Vår andre sponsor er Perlehuset. Butikken som strømmer over av de herligste blonder, knapper, perler - og masse annet!! Tusen takk for flotte pakker til oss jentene + en herlig premie som dere som få mulighet til å vinne ved en senere anledning:)




Kanskje du allerede er kunde hos oss i Oslo, eller du kom tilfeldigvis over denne nettbutikken: 
velkommen skal du være! Perlehuset as i Grønnegata 1 (trykk linken for kart) i Oslo er bygget 
rundt det tradisjonsrike Knappehuset, som før hadde adressen Akersgata 20 (nå Louis Vuitton).

Vi er kjent for et godt utvalg i glassperler, spesielt i Swarovski krystaller, men har også tusenvis 
(6533 typer per august 2011) av store og små knapper: benknapper, hornknapper, skinnknapper, 
glassknapper, treknapper, skjellknapper, metallknapper, barneknapper, dressknapper, duffelknapper, 
corozzoknapper, stoffknapper, trukne knapper. 

Vi kan trekke knapper for deg også, av stoffet du 
leverer hos oss. Vi trekker spikerknapper også! Har du mistet trykknapp eller to? 
Vi setter det inn for deg. Trenger du maljer? Vi setter det inn også (ikke gardinmaljer).
Vi har også flere tusen beltespenner i mange farger, størrelser og materialer. Og selvsagt mange 
tusen perler i alle materialer og fasonger. Og utstyr du trenger for å lage noe av dem. Og bånd i 
alle varianter: silkebånd, fløyelsbånd, frynser, snorer, kantebånd, blonder, tyll, strikk, agramaner. 
Og fjær. Og paljetter. Og et ualminnelig stort utvalg i sytråd og sysaker. Og sikkert maaange andre
ting vi ikke kommer på i farta...

Våre åpningstider:
11-18 mandag til fredag
11-16 lørdag. 
Du når oss lettest på e-post:
shop@perlehuset.no. 



Da håper vi du har lest litt om våre sponsorer - og sitter klar for å se hva du skal inspireres av denne gangen.

Vi har vært i bloggen til Le scrap de Caro - og denne bloggen bør du besøke - hun er utrolig flink - og her er layouten som vi skal inspireres av:


Og her kan du se hvordan vi i Huset har løst denne
 - under våre bidrag kan de se hva vi har brukt fra de forskjellige sponsorene våre.





Torill:
Jeg ble inspirert av den hekladuken nede i hjørnet og tydelig tekst! 


Sponsorbruk: 
Familieminner; tag, tall, papirposene 
Perlehuset; perlene på nåla 
KortogGodt; rammen (farget med distress - Vintage Photo) 
Studio2Mers; blått bakgrunnark 
Tattered Inspiration; blåndeblomst og HugSnug-bånd 
Korthobby; metallskilt 
Pretty Vintage; luftballong



Marion:



Sponsorbruk: 
Perlehuset : perler på streng og på hjertet 
Flere taggs fra artikklen min om taggs 
Andrine & Maren : tape
Fansy Pants : chipboard bokstaver
Familieminner Tallmerker og tag



Caroline:


Sponsorbruk:
Familieminner: DieCuts, hyssing og kreppapir
Perler fra Perlehuset


Bente:


Sponsorbruk: 
Perlehuset: Hjerteperle 
GlueDots
Familieminner: Små sorte bokstaver






Linn:
Jeg ble inspirert av oppsettet og pyntingen.

Sponsorbruk:
Familieminner - Adornit stickers, prima ark x 2, krepp-papir, nummertag.
Perlehuset - 4kantede perler og hjerteperle
American Crafts - thickers
Gluedots - mellomstore og DIGRE dotter.




Vibeke:
Jeg ble inspirert av antall bilder - og oppsettet.


Sponsorbruk: 
Tag, journalinglapper, blomst, bokstaver, blonde, hyssing og preppapir (den hvite blomsten) er alt fra Familieminner
 Perler fra PerleHuset
GlueDots
Mønsterark fra PionDesign







Premien en av dere stikker av med er sponset av Familieminner 
- og er rå lekker - sjekk bare her:



Reglene våre er som vanlig:
- Bli inspirert av den layouten vi har tatt
- Lag layout, kort - eller noe helt annet
- Ditt bidrag skal lages spesielt til oss
- Legg igjen en kommentar i dette innlegget - med link til ditt bidrag.


Enkelt og greit:)




Vi gleder oss til å se akkurat DIN løsning:)


Frist:  15. november

22 kommentarer:

Ann Kristin sa...

Denne her likte jeg! Så denne skal jeg prøve å få med meg :) Stikker innom den bloggen en tur også! Lekre bidrag fra DT som alltid!

Synne_:) sa...

Så spennende lo` dere har tatt :D og noen riktig lekre inspirasjons bidrag fra dere <3 tida for innekos og fyr på peisen OG litt mer scrappetid :P så må prøve rekke et bidrag her asså :D

Ann-Katrin sa...

Herlig inspirasjonbidrag og stilige løsninger fra DT.

Tone-Lill sa...

Masse flotte LOer til å få inspirasjon ifra til en ny vri på LO som jeg ikke har prøvd ut før.
Gleder meg til å begynne :)

Ha en flott scrappe uke alle sammen

X

Maya sa...

Denne var sannelig digg! Håper jeg får tid til å leke meg med denne.

Asil sa...

Skikkelig skjønn og inspirerende! Fikk akutt lyst til å scrappe, takk skal dere ha! :)

Hege sa...

Artig oppgave. Her er mitt bidrag ;)

Marianne/skorpionen sa...

Har kost meg med denne i dag.

Her er min LO: (beklager at jeg ikke får lagt inn med koden, da det er tegn på tastaturet mitt som ikke fungerer 'grrrr' )
http://skorpionredet.blogspot.com/2011/10/17-mai-vi-tarn-scrappehuset.html

Grethe sa...

Kjempeflott utfordring! Kosa meg masse med denne.

Mitt bidrag

Merete sa...

Her er mitt bidrag

Linda64 sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Linda64 sa...

Her er bidraget mitt !

Randi Elisabeth sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Randi Elisabeth sa...

Jeg likte så godt pååsettet på denne og ble inspirert til å denne LOen.

Randi Elisabeth sa...

hm...når jeg klikker på "denne" så får jeg følgende beskjed: Beklager, men siden du ser etter i bloggen Randi`s scrappeloft , eksisterer ikke. men når jeg så klikker på "randisscrappeloft" så kommer jeg inn:O ikke vet jeg hva som er galt....

Linda sa...

Knallstilig LO dere har funnet og lekre bidrag fra DT :)
Er spent på hva neste utfordring blir hvis dette var det "ordentlige siste" Vi tar'n

Her er mitt bidrag:
http://lindaskreativehjorne.blogspot.com/2011/11/hvem-er-det-som-tramper-pa-min-bro.html

Tonje sa...

Denne var flott! Måtte rett til scrappebordet og lage et bidrag til denne da jeg så oppgaven :-) Og slik ble min versjon: http://tonjeshverdagsglimt.blogspot.com/2011/11/fredag-i-takeheimen.html

Ida / Little sa...

Kul LO dere har valgt ut og flott inspirasjon fra alle sammen! :)

HER ER MITT BIDRAG!

Klem Ida

Cecilie sa...

denne var morsom... her er mitt bidrag:
http://cecilieshobbysaker.blogspot.com/2011/11/sweet-dreams.html

Pauline sa...

Dette var en kjempestilig side å bli inspirert av, jeg lot meg inspirere av oppsettet, og her kan dere se mitt bidrag!

Beatemor sa...

og her er mitt bidrag

Birgitte sa...

Kjempe flott utfordring. Inspirert av opsettet som var litt utanom det vanlige.

https://picasaweb.google.com/lh/photo/gwJyypXXDi0o-cZy2Lel2g?feat=directlink

birgitte