10. november 2011

Forstrukket seg???


(bildet er hentet fra http://www.boardistan.com)

Er det slik dere har følt det når vi har utfordret dere iløpet av "Hvem strekker seg litt lengre"?
Det håper vi da virkelig ikke! For dette ser ikke godt ut!!

Dere har alle laget så mange flotte ting, og kanskje har dere fått prøvd noe som har satt igang inspirasjonen til å prøve noe nytt!!? Vi i Huset er iallefall mektig imponert av alle sammen som har vært med!!!


Men så til Tim Holtz-Strekken vår... Hvordan har det gått med damene vi utfordret?


Her er iallefall det de skulle strekke seg etter:


Stine sier dette

"Jeg må si jeg ble både overrasket, glad og litt småredd når jeg så jeg var utfordret hos dere! Men selvfølgelig måtte jeg ta utfordringen :-)

Stilen min er vel ikke akkurat utpreget Tim Holtz inspirert sånn i utgangspunktet, så jeg startet med å kikke litt på You Tube for å få litt tips til teknikker. Fant ut at jeg i alle fall måtte få prøvd ut distress stainsene jeg bare MÅTTE ha for en tid tilbake, men som bare så vidt er testet ut. Så jeg fant frem stains, stempelputer, stempler og noen gamle Tim Holtz stensiler (som jeg også MÅTTE ha etter et kurs en gang, men som lå ganske så uåpnet i pakken sin..). Det gikk med noen bazzill, men jeg klinte og klæsjet og storkoste meg med å prøve ut ulike teknikker og lage ulike bakgrunner. Jeg brukte litt tid på å sette sammen kortet, visste liksom ikke helt hvor jeg var på vei når jeg begynte! Men når jeg fant ut at dette kunne bli et farsdagskort, og fant et bilde jeg kunne bruke, falt det litt på plass. Jeg har brukt elementer jeg ser for meg er litt typisk Tim Holtz, som metall, tag og stifter. 

Så dette var absolutt en utfordring, men jeg storkoste meg og kommer nok absolutt til å prøve meg litt mer på noen av disse teknikkene. Tusen takk for utfordringen :-)

Klem fra Stine"





Her er Tones ord om utfordringen

"Her kommer mitt bidrag til utfordringen "Hvem strekker seg litt lenger" :o)
 
Det aller første jeg tenkte når jeg så navnet mitt var bare at  "Åh nei.....meg...." - helt skjelven..... hehe
Først da leste jeg nøye gjennom utfordringen og tenkte deretter at....tja...Tim Holtz, noe av stilen hans bør jeg da kunne prøve meg på.
Jeg skulle tilfeldigvis begynne på bilder fra en tur til Budapest hvor det ble tatt en del bilder som passet fint til litt tøffe og mørke LO`er.
 
Vet ikke heeeelt om jeg klarte å gjennomføre med hans stil, men det er i hvertall brukt masse Tim Holtz produkter :o)
Jeg har kost meg masse med oppgaven så tusen takk for utfordringen :o)
  
mvh
Tone K. "




Neste dame ut er Ida
Her er hva hun sier om denne utfordringen;

"Når jeg fikk se at jeg hadde litt utfordra så tenkte, ja typisk deg Torill. Hehe, men så på det som en knall utfordring da jeg har den flotte tag diesen til TH, men aldri får brukt den til noe (for jeg har jo også så mye annet rart!) nyttig. Og grunge er jo drit stilig, bare at jeg ikke syns jeg får det til (kjent problem med så mangt eller hva?), men etter litt googeling så fant jeg noen teknikker og plukket meg noen farger jeg syns passet til årstiden. I alt lagde jeg 5 tags, men to av de ble så mye metaltape og glitter på at de ikke gjorde seg på foto ;-) Men her er de tre som jeg ble mest fornøyd med. Dama med fugleburkjolen er en tro lift fra en TH tag, men jeg har gitt henne en søt sort tyll kjole under for og få litt mer liv i "dokka". De andre er fri utførelse med klin og klæsj og masse kos! Tusen takk for utfordringen, den kom nok i grevens tid for og få litt gnist tilbake!! Grunge og Ida har nok kommet for og bli."





Monica sier dette om utfordringen;
Først vil jeg få takke Marion for å ha gitt meg ett aldri så lite spark bak. Scrappepulten har, dessverre, fått stå mye i fred i de siste månedene, så det var godt å få en "gyldig grunn" til å kunne sette seg ned igjen, og leke litt! Jeg kjenner at jeg er ganske rusten, og litt "utav det", men jeg fant likevel fort igjen gleden - selv om jeg nok syns at resultatet nok kunne blitt litt bedre...
Takk til Marion for at du fikk meg tilbake til scrappepulten for noen timer - det var kjempegøy!!
Stor klem fra Monica


Dette var virkelig flott altså!! 
Så flinke dere er, og så gøy at dere tok utfordringen sånn på strak arm!! 
Digg!!

I morgen dere virkelig glede dere! 
Da kan det bli "payback time"

5 kommentarer:

Marianne/skorpionen sa...

åhhh...for noen dyktige damer!!! Herlige "Tim-kreasjoner"

*marion* sa...

Så lekkre bidrag da jenter , blir så imponert over dere =)

Bente sa...

Så utrolig kjekt at dere tok utfordringen:) OG SÅ flotte tag`s og kort dere har laget:) Sitter her å *beundrer* klem fra Bente

Ann Cicilie sa...

Så mye fint dere har laget! Skikkelig bra jobba!

linn kr/sykepleier sa...

Her er jentene som tørr å ta en utfordring på strak arm. Kjempe flotte kreasjoner. :D