30. november 2011

ScrappOrdet

Hei alle våre kjære lesere.
Grunnet åpningen av julekalenderen vår den 1. desember slipper vi utfordringen idag! 
 Denne gangen skal vi ScrappeOrdet!
Ordet vi har valgt er HÅP.
Håp kan være så mangt! Nå gjelder det å være kreative rundt dette ordet, jenter ;)




Denne gangen har vi i Huset boltret oss med herligheter fra 



Tipper alle har skaffet seg noe fra dette kreative selskapet? Det er nemlig produkter som er av MÅ HA klassen!
Gudrun er en travel familiemor som så mange av oss andre også er.
Heldigvis for oss er ikke dette noen hinder for denne kreative sjelen.
Hun tryller frem flere kolleksjoner i året og har til en hver årstid mønsterark å tilby.
3ndy papir har både hjemmeside og blogg. De bør besøkes :)


Håper du lar oss inspirere av våres tolkning av ordet HÅP!
også sier vi TUSEN TAKK for en herlig sponsorpakke fra 3ndy papir :)


VIBEKE:

Sponsorliste:
3ndy papir - Alle mønsterark
Familieminner - Tag
Papirdesign - Blomster og blingswirl
Tattered Inspirations - Rød journallapp
Perlehuset - 2 hjerteknapper
Nikki Sivils - Knapper
GlueDots - Har brukt 3d putene - ELSKER DEM:)
American Crafts - Thickers - disse er malt med cracklepaint og colorwash.
UnikHobby - CracklePaint og colorwash

På denne layouten er det skjult journaling. Hele den brune firkanten under bildet kan åpnes - og der er journalingen min :)
En fin måte hvis det er mye man vil skrive - eller noe man ikke vil dele med alle :)


CAROLINE:

Sponsorliste:
3ndypapir - mønsterark "good times"
Perlehuset - hele perler
KortHobby - metallpynt
American Crafts - Thickers 
Gluedots - Dot N' go <3


MARION:


Sponsorliste:
3andypapir - Happiness - Celebrate- Circus og Goodtimes
Andrine og Marens landhandleri - Metallblomster - Tape
Korthobby - Doily
FancyPants - Bokstaver og Journalingtag
Gluedotts - Mini Diddis


TORILL:
Sponsorliste:
3ndy - mønsterarkene Sunshine og Circus, klippeark; Bingo
Papirloftet - Klistremerker og bokstaver fra Basic Grey - Wander
Familieminner - små bokstaver fra AdornIt - Outdoor Green
Prima - grønne bokstaver - Alphabet en floe 








Fristen for denne er 1. JANUAR



Premien er sponset av 
3ndypapir.no
 BLUE SKY 2011:  Circus, happy day, happiness, celebrate, good times, sunshine


14 kommentarer:

Monika sa...

Så masse flott dere har fått tryllet frem :) Får se om jeg rekker å hive meg med på denne ... skal iallefall følge kalenderen deres fremover å prøve å få med meg noen av utfordringene :)

Sol sa...

Så kreative dere er. Å så mye forskjellig dere alle har laget!!..
Får masse inspirasjon.. Men kan ikke lage noe nå.. når jeg er borte på jobb desverre.. :o)

Monika sa...

Fikk plutselig så god tid i dag, så da har jeg allerde fått scrappet en LO i dag :)

Jeg får ikke til å klippe og lime i dette komentarfeltet ... rart ...
så derfor skriver jeg bare inn linken til min side om HÅP :)
http://poppsy.blogspot.com/2011/12/mine-3-hapefulle.html

Linda64 sa...

utrolig flotte kreasjoner fra design teamet... da ligger iallefall utskrift av utfordringen på pulten min.

Tone K. sa...

Flott utfordring !!! :o)
...og flotte inspirasjons LO`er ! :O)

Hege sa...

Mitt bidrag. Hadde mange forslag inni hodet mitt men dette var det første som falt meg inn. Jeg får scrappe de andre ideene og legge de ut på bloggen min istedet

Lena S sa...

Jeg finner ikke noe opplastningsfelt for bidrag, så jeg forsøker å legge det inn her da :-)
<+a href="http://scrappehuset.blogspot.com/">http://lenashobbyblogg.blogspot.com/2011/12/artig-med-lerret.html<+/a+>

Jeanette sa...

Utrolig flott utfordring. Lenge siden sist jeg var med her. her er layouten min

GryA sa...

Her er min Lo

Takk for super oppgave!

Linda64 sa...

Her er min side om håp

Linda sa...

http://strikkeogscrappe.blogspot.com/2011/12/scrappehuset-hap.html

Ann Kristin sa...

Her er mitt bidrag: Julemorgen

Birgitte sa...

Prøver meg med denne:

https://picasaweb.google.com/lh/photo/Zj5EowQoFoT_xLDJdJ4BZdMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink

birgitte

toi9 sa...

Her
har dere min framside på min Art journal bok.