23. november 2011

STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR JULEPAKKE!!!!! :D

Husker dere JuleKalenderen vår i fjor??

ScrappeHuset hadde en råflott JuleKalender som strakk seg fra 1.-23. desember. Også i år gjør vi dette. :D Vi har fått med oss en stor gjeng med SUPERKREATIVE scrappere – både norske og fra det store utlandet.  Vi kommer til å presentere spennende utfordringer, flotte artikler og  kreative minikurs helt frem til jul. Ikke nok med det, du har nå sjansen til å vinne en KJEMPESVÆR JULEPAKKE!!! Hvordan lurer du??

Jo, slik fungerer det:

Hver dag fra 1. desember til 23. desember kommer vi til å vise dere snadder fra våre snille sponsorer og kule RAKer – disse premiene putter vi oppi en eske. Når vi kommer til julaften er denne esken stappfull med godsaker. Disse godsakene (23 PAKKER!!!) kan bli dine. ;)
 
Alt du trenger å gjøre for å delta er å LEGGE IGJEN KOMMENTARER. :D

Dvs at du tilsammen kan legge igjen 23 kommentarer - den 24. desember trekker vi ut 1 vinner som stikker av med hele pakken!!! Så jo flere kommentarer du legger igjen - desto større mulighet til å stikke av med hele pakken.!!!!! JOHOO, kult ikke sant!!?? :D

I tillegg til å kommentere må du gjøre en liten ting til:

Legg ut vår kule julelogo i bloggen din

- gjerne både i eget innlegg og i sidebaren din:)



Hvordan få blinkie i bloggen?

BLINKIE I INNLEGG:
Gå i innlegget.
Velg "Sett inn bilde".
Istedet for å laste opp fra pcn på vanlig måte, så limer dere inn denne linken der det står "Last opp en nettadresse":
[http://2.bp.blogspot.com/-p_1RxNfntBw/TssJRKvLF2I/AAAAAAAAJTU/PKtzH5IZFV8/s1600/JuleScrappeHuset.gif]
lagre på samme måte som ellers.

BLINKIE I SIDEBAR:

Gå inn på "Utforming" øverst til høyre i bloggen.
Velg "Legg til gadget" i den sidebaren den skal ligge.
Velg "Bilde".
Lim inn linken der det står "Fra internett":
[http://2.bp.blogspot.com/-p_1RxNfntBw/TssJRKvLF2I/AAAAAAAAJTU/PKtzH5IZFV8/s1600/JuleScrappeHuset.gif]
Lagre på samme måte som ellers.


Den 24. desember trekker vi vår heldige vinner!! Pakken blir sendt så fort vi får adressen. Denne gangen spanderer vi jentene portoen for vinneren. :D


Her er det bare å hive seg med, enklere blir det ikke. ;)


Håper vi ser deg 1. desember -  om ikke før. ;D

82 kommentarer:

Ann Kristin sa...

woohoo så gøy!! blinkie er herved i sidebaren min :) Dette gleder jeg meg til :)

Marianne/skorpionen sa...

Dette blir gøy, husker i fjor, var jo så mye gøy og spennende dere la ut!
Blinki i sidebaren min :)

Maria Therese sa...

Blinkie i blog no ;)

May-Lillian sa...

Dette var jo moro :) Har lagt ut bildet i sidebaren på bloggen min, og i innlegget jeg skrev om konkurransen: Bra konurranse :D

Ha en flott dag :)

enda en scrappedame sa...

Såå spennende, dette gleder jeg meg til :) Har skrevet i dagens innlegg og lagt i sidebaren.

Renates hjørne sa...

Jippi, så gøy!
Bliki i sidebaren min også:)

Linda sa...

Kjempegøy! Np blinker det i sidebaren min også :)

majitahshobby sa...

Da har jeg plassert Blinkie både i sidebaren og et innlegg i bloggen min jeg også.
Så nå er det bare å vente på desember... ^_^

Ann Kristin sa...

Så moro, legger det blnkende huset ut nå, og blir med.
Ann Kristin

Linda64 sa...

Klart jeg vil henge meg på her. Har lagt ut blinkie med link i sidebaren min...

Lille`s hule sa...

Er selfølgelig med i år også :)
Spennende !!!
Oppdrag utført :)
Ha ett fortsatt fint og kreativt 2011 alle sammen :)
Klæmz fra Lille

Liven sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Liven sa...

Dette blir gøy! Gleder meg til å følge med framover! Kommentar med bilde øagt inn i bloggen og det blinkende huset skinner i sidebaren min.

Camilla sa...

Da var blinkien på plass! Dette ser jeg frem til!

Marit sa...

Hallo! Nå blinker det som bare det i sidebaren min - dette blir spennende:)

Klem fra Marit

Bealor sa...

Jeg skriver gjerne kommentarer men noe blinkie får jeg ikke lagt til, for jeg har ikke blogg. Håper det går greit?

-Aina- sa...

åå så spennende.
Blinkene julehus i sidebaren på bloggen min♥

Knerten sa...

Jovisst husker jeg fjorårets :-)
Blir gjerne med denne gangen også, jeg, selvom blinkien ble veldig liten der den ligger og blinker i sidebaren på bloggen min...

Nina sa...

Da er det blinkende julehuset plassert i sidebaren min og nedtellingen kan starte opp :)

Angella sa...

mmmm....gleder meg:)
HAr lagt ut blikie i bloggen allerede, bare sånn at jeg selv skal huske det ...hver dag!!!
Angella

Aquarell sa...

Blinkie både her og der i bloggen min nå! Spennende konkurranse dette her. :)

Asil sa...

Gooooood jul! :D Blinkie skal straks flytte inn i bloggen min, og jeg gleder meg til å se hva dere skal vise oss i desember!!

Siv Anita ´s scrappebenk sa...

Heldige den som vinner denne store pakken, flott konkurranse:)

Wenche sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Wenche sa...

Ja nå blinker det som bare det i bloggen min også. Herlig candy.

Dere gjør en strålende jobb.

Ann Kristin sa...

WOW, en fantastisk julekalender!
(Da blir det julekalender på mor også gitt)
Blinkie og innlegg er på plass, er selvsagt med - gleder meg til å se alt snadderet!

Mona sa...

Wow, noe så fantastisk! Jeg har lagt den flotte blinkien i bloggen min, i eget innlegg, og krysser fingrene for harde livet. :)

ruffa sa...

Hei hå nå er det jul igjen.
Dette er såååå julekos - legger den herved til i bloggen min.

Gleder meg :)

Knerten sa...

Nå fikk jeg det til; med en normalt utseende størrelse på blinkien :-)

Anita sa...

Dette blir spennende :)) Nå blinker det i sidebaren min! Må bare huske å være med hver dag :)))

Lisbet sa...

Da blinker det her i bloggen min.
Dette vil jeg absolutt være med på:-)

Sol sa...

Kjempegøy! Å med den flotte forklaringen.. -Har jeg fått til å lage blinkie for første gang!! :o)

maya sa...

dette må jeg bli med på, spennende

blinkie i sidebaren min

klem maya

Arnlaug sa...

Denne MÅ eg jo væra med på:-) Har skrive innlegg her; http://arnlaugshobby.blogspot.com/2011/11/julescrappehuset.html men får ikkje lagt til blinkie i sidebaren. Veit ikkje heilt ka eg gjere feil:P

Gleder meg til alle artiklane:-)

Elen sa...

Denne må jeg bli med på - bare jeg husker det hver dag med min dårlige korttidshukommelse om dagen.. Blinkie installeres i sodebaren min pronto:-D

Gro Tollaksen sa...

Dette er gøy :)
Nå blinker det i bloggen min.

Tonje sa...

Så spennende! Dette må jeg være med på :)
Blinkie lagt til i sidebaren!
Gleder meg!

Turid sa...

Gleder meg allerede! Blinkende hus er på plass i sidebaren i bloggen min!
Ønsker dere en fin første helg i advent :)
Hilsen Turid

WencheP sa...

Så spennende - blinkie på plass i sidebaren min... :)

-Wenche

Karin sa...

Så spennende! Da har jeg klart å legge til en blinkie i sidebaren på min særdeles nystartede blogg :-D

MereteN sa...

JUHUUUUUUUU teller ned.
Har lagt til i sidebaren min.

Stine sa...

Jeg er med, dette var kjempekoselig i fjor - masse herlig inspirasjon hele desember!!
Har lagt inn blinkie i sidebaren i bloggen, og også laget et eget innlegg om moroa deres!

Klem fra Stine

unni's scrappeboble sa...

Kjempespennande da, dette vil eg svært gjerne være med på :))

Anne Gerd sa...

Julekalender er gøy - det blinker her & der hos meg også;-)

Linda sa...

I`m inn :)

Vibeke's trekløver sa...

Da blinker bildet så fint i bloggen min. Med oppfordring til å delta.

mayskort sa...

har lagt ut julhuset på bloggen min.

Tone K. sa...

Åhh....så moro !!! :o)
Yuhuuuu !!!!
Har lagt dere til i sidebaren med blinkien :)

Ønsker dere en flott førjulstid :)

Alhana sa...

Så herlig en adventskalender, og så flott en premie til den heldige vinneren. Blinki-hus er lagt i sidebaren :)

Anit@ sa...

så morro :)
Dette vil jeg være med på!
Har lagt dere til i sidebaren!

Ida / Little sa...

Hurra! :)

Cathrin sa...

Plagdes litt med å laste opp den flotte blinkende logoen så begynte å se litt mørkt på hele greia, men heldige meg som har en veldig flink datakjæreste. Så nå blinker logoen både i sidebaren og i eget innlegg inne hos meg. Gleder meg til å følge dere hele adventstiden.
Ha en flott adventstid!
-Cathrin-

Janne-Lise sa...

Da blinker det i sidebaren i bloggen min også :) For en fantastisk julekalender : Denne MÅ jeg bare følge med på :)

takk for muligheten og riktig god advent til dere.

hilsen Janne-Lise

Hege sa...

Gleder meg!
Blinkie i bloggen!
:-)

lillesmor sa...

Gleder meg som en unge til 1.desember og oppstarten på kalenderen! Blinkie er i bloggen, og jeg skal selvsagt være med:-)

Kristine sa...

Da er blinkie lagt inn i min sidebar også :)

Blåmeis sa...

Nå er det blinkende julehus i sidebaren. Dette blir en spennende førjulstid.

Kristin sa...

Bilde er herved lagt inn i sidebaren min!

Bettina L. sa...

Dette blir kjempespennende. Gleder meg til fortsettelsen;) Bettina xx

~Isabell~ sa...

har selvsagt lagt til blinkyen=)

Eddie sa...

Kan godt skrive en kommentar. Men jeg greier ikke å legge blinkien i sisebaren min!
Skal prøve igjen!!
Klem fra Anne-Eddie :)

Vibekke sa...

Buhuuu, jeg vil være med på... MEN jeg får ikke til det med blinkien i sidebaren... lurer på hva jeg gjør feil???

Susan sa...

Jeg får heller ikke til å legge inn blinkien i sidebaren...følger oppskriften til punkt og prikke, men får bare opp att jeg må legge ved bilde???? Utrolig rart.

Deler på facebook og i ett innlegg istede..

Susan sa...

Nå fikk jeg til å laste bildet opp i gadget ruta, men får ikke lagret; Nå kommer det opp melding om att jeg må korrigere feilene i skjemaet :P Sikkert noe bugs i blogspoten...Det går vel tilslutt.

Susan sa...

Da blinker det omsider i sidebaren min også! phu..... ;)

Anonym sa...

Jeg har ikke blogg jeg-kan jeg være med da? Fint om noen kan svare på dette. Var en lenger opp som spurte om det samme men jeg kna ikke se noe svar

Mrs Bjortomt sa...

Jeg har lagt blinkien i sidebaren min, og nå står den og lager liv der inne.

Klem fra Trollkjerringa! :)

Vibeke sa...

Hvis det er noen som ikke har blogg - så er det greit om dere deler tråden vår inne på Facebook :)

Dere kan så legge igjen kommentarer her inne - akkurat som alle de andre:)

Hege-Annie Simonsen sa...

Da er blinkien på plass i sidebaren i bloggen min også! :) Takk for at dere lager moro med en sånn spennende julekalender! Ha ei fin adventstid og en koselig 2. søndag i advent i dag! Klemmer, Hege :)

sylvia sa...

HoHo, vi gleder oss til jul!!

bentes blogg sa...

Da er det bare 20 dager igjen til jul.
Gledelig førjulstid

Anne sa...

Blinkien er lagt ut i bloggen min :)

sylvia sa...

20 dager igjen til jul og det blinker i sidebaren min fortsatt!

Wenche Magnhild sa...

Spennende!
Har lagt dere inn på bloggen, men ikke i sidebaren, må vel prøve det også:)
Ønsker dere en fortsatt fin adventstid:)

Silje sa...

Litt sent ute, men da var det gjort! Både som innlegg og i sidebar. Blinkblink! :)

♥ Mys ♥ sa...

Håper det ikke er for sent å hive seg med :)
Blinkie på plass i bloggen!
- Inger

Anne/Scrappefruen sa...

Tenk at jeg har gått glipp av denne! Men nå er blinkien på plass, og jeg prøver lykken frem til lille julaften!

Elin sa...

Jag vill gärna vara med i julkalendern. Tack för all inspiration! Julkramar Elin

Lill sa...

FANTASTISK
jeg er med:)

klem fra Lill

Nina sa...

Så spennende - jeg er med !
Har linket fra side-baren på bloggen min: http://ninashobby.blogspot.com

Krysser fingrene
:-) Nina

Cecilie sa...

Så spennende. Denne har jeg ikke fått med meg... henger meg med!

synnøve sa...

Sent ute med å henge meg på jeg også, men har fått lagt til bile i sidebaren min.