16. november 2011

Vi tar'n helt ut!!

Men før vi tar'n helt ut har vi den glede å presentere for dere 2 flotte sponsorer;



Hobbygarasjen holder til i Kopervik, på Karmøy. De har også egen blogg - og der kan vi jo følge litt med på hva som kommer inn i butikken og finne inspirasjon!

Inne hos Hobbygarasjen fant vi blant annet noen utrolig flotte bånd, og snedige oppbevaringsbokser, og flotte mønsterark fra bl.a Riddersholm (som vi i Huset ble sponset med!)
Så har du ikke vært innom denne nettbutikken, er det jammen på tide! Løp og kjøp!!


og 
Andrine & Marens Landhandleri

Andrine og Marens Landhandleri holder hus i Fjerdingby
Landhandleri var først ute i Norge med Washi Tape (Japansk dekortape), Divine Twine, tofarget bomullstråd i lekre farger, embellishments med norsk tekst fra MagicMonday, dekorativ pakketape, krafttape og papirtape, og bokbindertape i farger.


Og når vi tok oss et lite dykk inn i butikken fant vi masse nytt til jul




Så dere har mange utrolig flott muligheter til å fornye litt i julebeholdningen!
Her finner du også bloggen til Andrine og Marens Landhandleri.

Jentene i Huset - vi har vært så heldige og blitt sponset av disse to flotte sponsorene! Og det er vi så utrolig glade for! Takk takk takk takk!!!

For å komme til disse to sine hjemmesider, er det bare å trykke på logoene - og så vips er du der!
og der kan du boltre deg i de flotteste ting! 
Kos deg!!





Det nærmer seg avslutning av et gammelt år, og blanke ark og nye muligheter ligger åpne for oss alle!
Vi har nå gjennom 2011 vært på raid og tatt ganske så mange flotte kreasjoner i vår post "Vi Tar'n".
Tiden er kommet for at vi avslutter denne posten med en skikkelig stor norsk raid!
Det finnes så mange flinke norske scrappere der ute som fortjener å komme fram litt i lyset!

Så derfor har vi jentene vært på raid hver for oss, og "Tatt'n helt ut" med en LO hver, som dere også kan "ta" sammen med oss!


Bente har lyst å gjøre litt stas på Toini. Dette er en allsidig dame som både lager kort, LO`er, tags, minialbum, bokser og driver på med andre hobbysysler også:) Bente liker variasjonen i tingene Toini lager. 




og her er resultatet: 
Bente har latt seg inspirere av at Toini har scrappet bilder av seg selv, fotoremser og oppsettet...



Sponsorbruk: 

Hobbygarasjen - mønsterark fra Riddersholm design 
Andrine og Marens Landhandleri - Magic Monday - Dahlia Flowers, stofftape av bomull 
Gluedots 



Torill vil trekke fra Julie Evjen i lyset litt! 
Hun er en av Norges flinkeste på WhiteSpace - kanskje den beste faktisk! 
Denne LOen her er bare så nydelig 
- og WhiteSpace trenger ikke å være hvit!! 




- og her er Torill sin LO etter at hun har "tatt'n". 
Hun har latt seg inspirere av oppsettet og bilde av seg selv!

Sponsorbruk:
Hobbygarasjen - mønsterark fra Riddersholm desig
Korthobby - blondeserviett
Andrine og Marens Landhandleri - blomster, button, tape, tannhjul




Vibeke hadde også lyst til å lyse opp noen som er flinke til å delta på våre utfordringer:) Valget falt på dyktige Kine:


Denne LOen har Vibeke prøvd seg på:


Vibeke ble inspirert av oppsettet, bokside og noteark.
Tusen takk for lånet Kine:)



Sponsorbruk:
Riddersholm mønsterark og tags sponset av Hobbygarasjen
Blomster og blonder er også fra Hobbygarasjen
Tape, metallblomster, Buttons med Juleklem og pynt er fra Andrine og Marens Landhandleri
Alt er festet med GlueDots



Linn velger Monika/Taarnesvik. 
Linn synes Monika er en inspirasjon, og liker stilen, fargene og oppsettene på det Monika skaper. 




Linn synes denne LOen var så nydelig at hun liftet mer enn hun lot seg inspirere. Så her er
oppsettet, pynten og antall bilder omtrent det samme. ;)


Sponsorbruk:
Hobbygarasjen - mønsterark fra Riddersholm design: The Day Before-The Night, I believe-In Happiness, blomster og blonde.
Andrine & Marens Landhandleri - nåler, blomster, tråd og tape
Maja Design - tekst
Perlehuset - perler
Inkido - blonde
Prima - pebbles
Creative Charms - brads
Familieminner - bokstaver
GlueDots - dotter og masse Glue Lines




Caroline velger Randi Elisabeth
- og hun har valgt denne layouten av Randi!
Hun har maange fine gjennomtenkte og prikkeroverien' detaljer på prosjektene sine! 



Caroline har latt seg inspirere av splættene, stripenene, tekstingen og klaseoppbyggingen av denne LOen 


Sponsorbruk:
Hobbygarasjen- utklipte hjerter fra mønsterark
Andrine og Marens Landhandleri- button og papirremser
Fancy Pants- rubons og turkise prikker. 



Marion tar en Lo fra Yasmin
 Hun har så utrolig mye fint inne hos seg, og Marion
falt spesielt for denne her som har en herlig energi og et deilig bilde.


Slik ble resultatet av at Marion tok'n;


Sponsorbruk:
Hobbygarasjen - mønsterark fra Riddersholm design: mønsterark Camille og 24th + blonde
Andrine og Marens Landhandleri: pinn, tape, metall
Familieminner : bokstaver 



Dette var virkelig en hærlig raid!!






Bli med da vel!
"Ta" så mange Loer dere vil av disse, og kos dere!


Frist: 15.desember 2011 kl.23.59 ;0)


Premien er sponset av 
Andrine og Marens Landhandleri




9 kommentarer:

toi9 sa...

Ble helt satt ut jeg no!!!
Så utrolig koselig at Bente har valgt meg :)
Den ble skikkelig stilig LO'en din Bente!! Likte så godt fargene. Så herlig med Pusur.....minner....Ja, denne LO'en ga meg virkelig ungdomsminner ;)

Tusen tusen takk, Bente, for at du vil gjøre stas på meg. Varmer en kvinnes hjerte ;)

Ha en fortsatt fin uke :)
Klem

Scrappegal sørlending sa...

Her var det MASSE flott!!!!! :)

KinesKlode sa...

Åj, så gøy!!
Tusen takk Vibeke som lot deg inspirere av nettopp min LO!!

Nå ble jeg nesten litt rørt! :-)
Som alltid, ble din LO superflott! Du er så flink!

Alle dere andre også :-)

Hmmm, tror jeg skal prøve "å ta" noen av de lekre LO'ene her... :-)

Klem Kine

Silje sa...

Kjempe, kjempeflotte layouter - både de til inspirasjon og de dere har laget! Takk for masse super inspirasjon!! : )

Ann-Katrin sa...

Her var det mye lekkert og mye flott inspirasjon. Tipper det blir mange flotte "vi tar'n"-bidrag!

Randi Elisabeth sa...

Guri malla som vi sier her, dette hadde jeg ikke sett komme....men så koselig. Kjempekjekt at Caroline valgte meg, og det var en så flott og sart LO du hadde laget:) Så kjekt å se at min LO med så mye farger kan insprere til noe så "rent og pent" som denne. Liker godt den rosa bottonen og teksten din. Blir gøy å se hva som kommer ut av dette. Tror jammen jeg må ta en LO jeg også vist jeg får tid:)

Yasmin sa...

Så utrolig koselig marion at du likte en av mine sider! :) Det setter jeg vanvittig stor pris på!! :) Stor klem til deg.. :)

Linda64 sa...

Da har jeg tatt den helt ut... Liftet Caroline sin jeg...

Blåmeis sa...

Jeg slenger meg med i siste liten og tar`n ut. Jeg falt for LOene til Marion og Yasmin. De har inspirert meg til å lage en LO om juletrehogst.