31. desember 2011

7Dots - og en vinnersjanse

Vi er så utrolig glade for å kunne presentere 
vår flotte sponsor for januar 2012.

Dette er en relativt ny produsent, og de er fra Polen.
Vi bare digger det de har! 


Alle arkene fra dem er dobbelsidige ark på 250g, og de er virkelig gode å jobbe med!
I begge kolleksjonene er det med stickers og die-cut-ark.

 7Dots Studio har egen blogg med mye spennende inspirasjon!


Her er de flotte kolleksjonene de har!
Elise Rebel designed by Anna Iwanowska-Pietkiewicz
Elise Rebel

Dreamer designed by Anna Dąbrowska-Pękocka
Dreamer

Du finner all nødvendig informasjon om hvor du kan få kjøpt disse i "hvor å kjøpe" på topp-menyen i 

Og med det samme - ta en titt innom Galleriet deres da...



Design Teamet er helt utrolig ... her er linker til deres blogger!


Internasjonalt DT
        Heidi Kelley fra USA - http://seesterk.blogspot.com/
        Tara Orr fra Canada - http://eachmoment-onlyonce.blogspot.com/
        Teeshoom fra Russia -http://teeshoom.blogspot.com/

Og fra Polen:
        Brises - http://ana-brises.blogspot.com/
        Magda(i)Lena - http://galeriasubiektywna.blogspot.com/
        Muma  -http://mumkaa.blogspot.com/
        Finn - http://tworzysko.blogspot.com/

MEN det mangler en designer på den internasjonale designteamlisten.
Vet du hvem?


Ta en titt innom 7Dots sin hjemmeside 
- finn det ut og skriv svaret her i innlegget.

Da blir du med i trekkingen av en av kolleksjonene.


Vinneren av 1.januar-utfordringen, får velge seg en av kolleksjonene
 - den som blir igjen blir kanskje DIN?

Gled deg til i morgen 
- da kommer vår første utfordring i 2012!


Vi i ScrappeHuset vil med dette ønske dere et riktig godt og kreativt nytt år!!






54 kommentarer:

marit sa...

Helledussan å lekkert, den øverste falt rett inn i hjertt mittt;) Er selvfølgelig med i trekning av en disse pakkene:)
Svarter er Hege AL;)

Godt nyttår til dere!

Lisbeths kort og scrap sa...

Det er selvfølgelig Hege Al som mangler!
Jeg glemte meg helt bort inne på siden, først hos 7Dots, så hos Stoffimport - masse, masse spennende begge steder...
Riktig godt nyttår, klem fra Lisbeth K

Anne/Scrappefruen sa...

For noen lekre kolleksjoner og mye lekkert å se inne på bloggen til
7Dots. Den som mangler på listen er Hege AL.

Ønsker dere i huset et riktig godt nytt år!

Asil sa...

Herlige arkt! Designeren som mangler er jo HegeAL! Woho!

Godt nyttår - takk for det gamle, vi sees i det nye!

Linda sa...

Det er Hege AL som mangler :) Gleder meg til å følge dere også i 2012!

lillesmor sa...

Ohhhh, hadde ikke fått med meg at HegeAl var blitt designer der... Grattis til deg!!
Krysser fingrene for denne RAK`en, for disse papirene er jummy! Håper det er noen norske butikker som tar inn disse

Godt nytt år til dere alle,

Camilla sa...

For en inspirerende gjeng gitt.
Også med HegeAL på teamet da.
Dette skal bli spennende!
OG flotte produkter som blir laget.
HERLIG!

Eddie sa...

Her var der mange flinke designere!! Knall flotte LO'er kort, albumer og forskjellige kreasjoner! Disse papirene og tilbehøret var utrolig lekkert!! Ønsker meg sterkt en av disse!!
Designeren er selvølgelig HEGE AL.
Gleder meg til første utfordring i morgen! Godt nytt år til dere alle! "Sees" i morgen!! Klem fra Anne-Eddie :)

Linda sa...

Så mye lekkert det var der og hvilke herlige kolleksjoner da!! Nydelig, blir flere besøk dit :)
Og den som mangler er dyktige, norske Hege AL :D

Elin sa...

Underbara kollektioner! Det är Hege AL fra Norge som saknas på er lista från 7 dots. Gott Nytt År 2012!
Kramar
Elin

UlrikaT sa...

Vilke herlige papirer! Nu håller jeg tummarna og håper på tur!
Det er Hege AL som er den manglande.
Godt nytt år!

Hege sa...

Herlige kolleksjoner.
Det er Hege AL som mangler på lista over internasjonale designere.

Marianne/skorpionen sa...

Dette er ark jeg har hatt lyst på siden de så dagens lys, men ennå ikke fått kloa i dem. Bare helt fantastiske!
Hege AL er såklart den som mangler her!
Godt nytt år!

LindaBrun sa...

Lekre ark og klistermerker, takk for muligheten til å vinne.
Det er Hege AL som mangler :)
Ønsker dere alle et riktig flott og kreativt 2012.
Klem

Grethe sa...

Oooo.... Ikke sett disse papirene før. Lekre!

Og den manglende designeren er HegeAL!

Gleder meg til et nytt år med dere!

Cathrine sa...

Mye lekkert der ja...

Noe jeg må prøve ja...:oD

Som alle sier så er det Hege AL som mangler i listen her... :o)

Godt nytt år alle sammen...

Kle fra meg...

Turid sa...

Her var det mye lekkert å se...! Det er HegeAL som mangler.
Godt Nyttår alle sammen!
hilsen Turid :)

Merete/Scrappeguri sa...

Kjempefine kolleksjoner!
Det er Hege AL som mangler.
Ønsker dere ett riktig Godt Nytt År!!
Merete

oheidia sa...

Måtte innom og sjekke og der så jeg fjeset til Hege Al og forsto selvsagt hvem som manglet - hurra for norsk suksess med på laget!

Godt nytt år. Klem Heidi

Lena sa...

Disse hadde jeg ikke sett før, de var utrolig lekre! Masse fint å se både på 7dots og på Stoffimport, må nok tilbake å shoppe litt :-)
Svaret er Hege AL, masse fint på bloggen hennes også!

Askepott sa...

Så masse lekkert. Den som mangler er Hege Al.
Riktig godt nytt år til dere!

Mettepipp sa...

Jeg gleder meg til å få mange gode tips og ideer fra dere på nyåret. Godt nytt år til dere :-)

Den som manger er Hege Al :-)

toi9 sa...

For noen lekre pakker!!
Jeg falt jo så klart for " dreamer" :) helt mine farger!!
Det er Hege AL som mangler.

Ha et godt nyttår :)

GryA sa...

Det er min kjære sambygding ( ja, ok jeg bor ikke der lenger da) HegeAL!!!

Supert å få en vinnersjanse på disse papirene!

Godt nytt år til alle dere!

mettepip sa...

Så spennende! Dyktige Hege AL mangler. Skal bli spennende å følge med videre!
Godt nytt år!
Mette

Kristin sa...

Det er så mye lekkert der, og det er HegeAL som mangler på listen. KJempemoro at hun er designer for dem. :)

Birgitte sa...

Hege AL
Kjempeflotte ark og flott blogg. takk for tipset. Masse lekkert!

LindaSS sa...

Dette svaret visste jeg fra før.... Det er HegeAL... utrolig lekker kolleksjon og den dream er bare så herlig.... :D

Elen sa...

Den som mangler er Hege AL:-D Gleder meg til å følge med i 2012!

Anne Gro sa...

Selvsagt HegeAL!!!!!! Godt Nytt År til Scrappehuset. Gleder meg til et nytt år med dere : )

Anita sa...

Det er selvfølgelig norges eminente representant HegeAl som mangler;)
Godt nytt år til dere, gleder meg til mange fine utfordringer i år;D
Klem til dere alle!!
Anita

Tone K. sa...

Kan ikke glemme Hege AL vel ? :)
Hun lager jo såååå mye flott :)

Godt Nytt År forresten ! :)

Gleder meg til å følge dere i 2012 :)

Heidi sa...

Hege AL mangler! :-) så flott med norsk representant på laget!

Elisabeth sa...

HegeAL, så klart, hun mangler!
godt nytt år til dere jenter, håper det blir et spennende og innholdsrikt år...

Ida / Little sa...

Hurra, denne klarte jeg jo uten og titte! :) Utrolig hva man lagrer av informasjon på blogger rundene gjennom tidene :p Det er jo HegeAL som mangler! :D

Og super start på året med sjansen til og vinne litt stæsj! :D

Klem Ida

Therese sa...

Så flotte papirer!! De fikk jeg lyst på!

Hege AL er den som mangler i listen.

Julia sa...

Så fine papirer! De ønsker jeg meg:) svaret er hegeAL. Godt nyttår til dere i huset!

Elin sa...

Nydelige papirer :o) HegeAL mangler her ja. Godt nytt år og gleder meg til å ser mer av denne produsenten!

Gro aka emrille sa...

HegeAL mangler...

Godt nytt år!

Knerten sa...

Så mye lekkert ! Hun som ikke er m på listen, er Hege A L :-)
Godt nytt år !

~Isabell~ sa...

HegeAl er den siste designeren. fantastisk<3

Linda's Dillerier sa...

Hege AL er den som mangler på listen :-)

Hege sa...

Godt nytt år!

Den manglende designeren er HegeAL!

:-)

Henrikke sa...

Godt nytt år til alle fra Australia ;-)

Det er Hege AL som mangler så klart ;-)

Ellen Fossli sa...

Så utrolig stilig og kult!<3 Aldri brukt den type ark, men ser jeg må:):):)! Hege A L er designer som mangler, fantastisk flink<3

Ann Cicilie sa...

Hege AL mangler :) Godt nyttår, kjære scrappesnupper :)

Hege sa...

Oi, for noen herlige ark og merker. Ble glad av å se på dem:) Blir gjerne med i trekningen.
Svaret er norske Hege AL.

jannek sa...

Så herlige ark:) Dreamer er min favoritt:)) Det er HegeAL som mangler.

Wenche sa...

Herlige arkpakker, min favoritt er Dreamer, og det er ingen ringere enn HegeAL som mangler blant designerne.

Gunn-Elin sa...

Jeg har akkurat det samme svaret som de andre :) HegeAL
Og jeg har minst like lyst på disse superkule arka som alle de andre. De passer veldig godt hjemme hos meg ja ;)

Klem Gunn-Elin

Ann Kristin sa...

ohh...så kuule ark! Digger! Selvsagt HegeAL som mangler :)

Anonym sa...

Disse arkene er utrolig flotte, jeg digger begge seriene! Hege AL mangler på lista. Det er bare så utrolig kult at det er nordmann med på DT! :D
rødhette* (fra scrapping.no)

Petraso sa...

Det är ju Hege AL som saknas!

Varme Klemmer

Petraso

Sol sa...

Det er jo Hege som bor i Norge som mangler.. :o)..