6. desember 2011

Juledekorasjon




I dag åpner vi luke nr. 6 i kalenderen vår! og den STOOORE julepakken vokser stadig...
Denne snadderpakken med ark dumper ned i den store julepakken i dag!



Den er fra


I dagens luke finner vi ei dame med sans for en god nabo! (humre humre) Hun bor nemlig i vårt kjære naboland, Sverige.
Mange kjenner henne allerede som RIMNA og hun eier denne flotte bloggen.
Vi lar henne presentere seg selv og litt om prosjektet JULEDEKORASJON:

Hejsan!
Jag heter Anna Maria Nilsson, snart 36 år och mitt nick på nätet är Rimna. Arbetar som dagmamma på heltid och lever ihop med min sambo och våra 3 barn i Hallsberg / Sverige.
Jag upptäckte scrapbooking år 2003/2004. Sen dess har jag haft en hel del olika uppdrag inom scrapvärlden. Just nu är jag med i designteamen hos Scraplagret och Scrapfabriken. Håller gärna kurser och brukar demonstrera olika tekniker på scrapträffar.

Jag har pysslat ihop Julvimplar som pryder våran kamin. Stommen består av Säckväv / Juteväv som jag sytt på mönstrat papper på och dekorerat. Som dekorationer har jag använt bjällror, snöflingor, bokstäver, tårtpapper samt band.



 
FINT kan hjemmekoselig og tradisjonsrik juledekorasjon bli med litt pimping fra scrapperommet!
Uendelige sitater og ord kan lages og nye inntrykk skapes :)

Vi håper dere likte dagens inspirasjon og ser frem til at neste luke åpnes!
FØLG MED I MORGEN :)

75 kommentarer:

Anne Gerd sa...

Det må være litt hjemmelaga julepynt i et hjulehjem:)

Linda sa...

Lekker vimpelrekke! Ikke noe er koseligere enn sin egen pynt og sitt personlige preg på julehjemmet :)
Ha en fin dag scrappevenner!

Stine sa...

Denne var lekker! Takk for herlig inspirasjon :-)

~Isabell~ sa...

For en flott juledekorasjon. Takk for at du deler Rimna:)

Karin sa...

Denne vimpelen var flott! Flott var også dette julehuset i bloggen! Takk for inspirasjon

Vibeke's trekløver sa...

Koseligt med noe hjemmelaget. Og
kjekt at noen vil dele sine ideer med oss andre.
Klem Vibeke

Tonje sa...

Utrolig flott vimpelrekke!! Nydelig :-) Takk for inspirasjon!
Klem fra Tonje

Julia sa...

Så utrolig flott! Moro å kunne lage andre dekorasjoner av papir :-) Takk for inspirasjonen!

enda en scrappedame sa...

Wow - for en utrolig flott vimpelrekke!

Hege sa...

Dekorativt!! - takk for inspirasjonen!

unni's scrappeboble sa...

Skikkelig flott denne da :) Er sååååååå fint med hjemmelaget julepynt :))

Arnlaug sa...

Så utrulig koslig julapynt! Takk for inspirasjon:-)

lillesmor sa...

Utrolig flott vimpelrekke. Likte godt stria bak, og kakeserviettene på toppen.

Maria Therese sa...

Nydelig vimpler ♥ Kjempefint med striesekk som bakgrunn på de!!

Linda64 sa...

Lekkert og stilig. Takk for inspirasjonen !!

Wenche sa...

Lekker dekorasjon. Takk for super inspirasjon.

ruffa sa...

Åååååh lekre vimpler da - og jeg vet om noe gammel kuuul strie i stallen i Sverige jeg - gjett om ikke vi skal lage sånne da.

Takk for tips igjen - får jo ikke tid til annet jeg nå:)

Lisbet sa...

Rålekker juledekorasjon!

Anne sa...

Nyydelige vimpler, så gjennomført enhetlig og likevel varierte og søte. :) Har tenkt på å lage noe slikt selv faktisk. :)

10na sa...

Fantastisk banner. Kh 10na

Strikkelene sa...

Så flott den er - og inspirerende blogg :)

WencheP sa...

Den var fin - likte den veldig godt.

oheidia sa...

hjemmelaget banner er jo kjempefint - men må nok lage i papir hvis jeg skal lage for alle stoffene mine er gjemt bort til fordel for scrappesaker:)

Flotte hvite ark som skal gis bort:)

Eddie sa...

Nydelig juledekorasjon! Med så flott inspirasjon, kan vi andre bare følge etter! Skal kikke inn på bloggen også!
Nydelig,pakken med hvite ark!
Klem fra Anne-Eddie :)

maya sa...

koselig med hjemmelaget julepynt, gleder meg til å ta frem mitt:))

ha en strålende 6. desember

klem maya

Gro Tollaksen sa...

Kjekt med hjemme laga pynt og denne var spesielt fin :)
Ha en fin 6. Desember.

Trollkjerringa sa...

WOW! Det var så stilig!

Tusen takk for så mye god inspirasjon!

Klem!

Elinor sa...

Det ær så mycket inspiration just nu! =D Gleder meg var dag til nya inlegg =)

mayskort sa...

så fin julevimpel.

toi9 sa...

Veldig dekorativt!!
Takk for inspirasjonen :)

Klem

Marianne/skorpionen sa...

Så koselig med vimplene :)

Ida / Little sa...

Da blir det strieshopping imorgen, denne var smekker! :)

Jeanette sa...

Utrolig lekker vimpel. :) Jeg blir så imponert når jeg ser slikt! Hvor kommer ideene fra? :) Takk for inspirasjonen.

Tika sa...

Så fin den ble!

Sol sa...

For en høflig Jule dekorasjon!! Å så mye arbeid du har lagt i den!! Nydelig pyntet!! Å en Hærlig ide!!!

Liven sa...

Flott med hjemmelaga julepynt!

Kristin sa...

SÅ utrolig lekker vimpel!

Lille`s hule sa...

Min hjemme laga julepynt fra æ va lita, samt mine ungers er det viktigste som får komme fram av julepynt hær hos oss ♥
Ha en fortsatt fin og kreativ advent :) Lille

Asil sa...

Wow, så nydelig banner! Har endel hjemmelaget pynt her og, men det er mest små barnehender som har laget dem - dorullnisser, erteposenisser og pent dekorerte fyrstikkesker. Og jeg elsker dem! :D

Ann Kristin sa...

Kjempeflott juledekorasjon :) har tenkt å lage en slik selv så det var veldig kjekt med litt inpispirasjon!

Turid sa...

Så kul den var! Skikkelig morro å følge med på kalenderen, og jeg gleder meg allerede til neste luke.
hilsen Turid :)

Knerten sa...

Kjempestilig vimpelrekke :-)

Anita sa...

Stemningsfullt og fint :)) Takk for inspirasjonen.

Kristine sa...

Stilig! Gøy å lage julepynten selv :)

Bea sa...

Så flott inspirasjon :)

Og kjempeflotte ark, tør nesten ikke tenke på hvor stor den pakken blir til slutt.

Klem fra Bea

Linda sa...

så fint! Ja, vimpler kan jammen brukes til alt :)

Bettina L. sa...

Så flott vimpelrekke. Friske flotte farger;)

Hildegunn sa...

Så stilig vimpel over peisen :)
Jeg har laget meg en jule-settekasse som er malt rød og pyntet med nisser og annen julepynt :)

Monika sa...

Så fine vimpler :)

Nina sa...

nydelig dekorasjon.
takk for flotte tips :)

Tone K. sa...

Oi...for en flott girlander :)
Er bare fantasien som setter grenser her :)

Camilla sa...

Så lekkert å ha over peise nda :D *sukk*
Tusen takk for luke 6 :D

Lena S sa...

Denne var lekker :-)

Cathrin sa...

Kjempeflott! Kjenner jeg savner peisen jeg hadde i gammel-leiligheta...var så koselig å pynte den til jul. Tusen takk inspirasjon!

Ann Kristin sa...

kjempelekker!!!!
Ann Kristin

bentes blogg sa...

hjemmelaget pynt i et julehjem er obligatorisk og veldig koselig.

cecilie sa...

Kreativt! =D

Stella sa...

Rimna är en idol! :)
Faktiskt gjorde jag nå´t liknande förra året: älskar det grova tyget!

Anit@ sa...

Flott, takk for nye tips og inspirasjon :)

KinesKlode sa...

Morsomt og flott! :)

♥ Kaia ♥ sa...

Den var kjempefin...
Klem fra Kaia

Aquarell sa...

Så fin denne var! :)

Susan sa...

Wow!!! Dette var skikkelig stilig!!! Tusen takk for inspirasjonen!`=)

MereteN sa...

Fantastisk lekker vimpel. Flott julepynt og inspirasjon. Herlig gave i dag også:o)

Tone-Lill sa...

Så flotte jule vimpler. En skikkelig artig og kreativ jule dekorasjon :)
Jule klem x

Anne sa...

Dette var kjempenydelig! :)
Jeg har faktisk tenkt å lage en eller annen form for juledekorasjon til meg selv også, enten faner eller bokstaver. Vi får se hva det blir til. ;) Takk for inspirasjonen! :)

Hanne sa...

Ja, denne har jeg allerede kommentert inne hos Rimna, men det blir det vel ikke noe lodd av *hehe* Likevel er den fantastisk flott! Lurer veldig på om en sånn skal opp på en naken murvegg her!

Hege-Annie Simonsen sa...

Oi, denne var kjempefin! Likte ideen - og den flotte hun har laget!! :)

Janne-Lise sa...

Kjempeflott vimpelrekke :) Så morsomt å se hjemmelaget pynt :) Det er alltid inspirasjon det.

Denne kalenderen er jammen kjekk - gleder meg til hver dag .)

GryA sa...

En sånn kunne jo faktisk klart å freshe opp min ekstremt stygge peis...

Silje sa...

Oi, dette var annerledes og tøft! :)

Sivic sa...

Så flott det ble med julevimpelen over kaminen!

♥ Mys ♥ sa...

Rålekker vimpelrekke:D
Takk for inspirasjon!
- Inger

Anne/Scrappefruen sa...

Noe så lekkert!

Hege sa...

Så koselig denne var!!!