29. desember 2011

Vår nye K A L E N D E R

Vi teller ned til 2012!! 
Snart nytt år jo:)

Den siste tiden har vi jentene i Huset diskutert, planlagt 
 - og blitt enige om hvordan vår K A L E N D E R for 2012 skal se ut.



Som du kan se så er det en del forandringer. 
Mange helt nye, spennende og kule poster.
 Og noe blir det samme!!:)

Her kan dere glede dere til både SkoleStue, 
GjesteRommet og ARTeli. 

Vi garanterer masse moro, spennende utfordringer 
- og ikke minst D Y K T I G E og kreative gjester.

Vi håper at DU blir med oss i det nye året:)

15 kommentarer:

Camilla sa...

Dette ser innbydende ut!
Gleder med stort :D

LindaBrun sa...

Spennende.. Gleder meg !

Asil sa...

Nais! Her er det bare å glede seg til det nye året! :)

Marianne/skorpionen sa...

Så masse nytt og spennende da! Gleder meg til å følge dere i det nye året!
Godt nytt år alle jentene i Norges beste Scrappehus!

Lisbet sa...

Blir spennende å se hva dere skal finne på i 2012:-)
Ha en fortsatt flott jul!

Eddie sa...

Ja, her kan en bare glede seg!!
Godt nytt år til "gjengen" hos dere !! Klem fra Anne-Eddie :)

Alhana sa...

For en spennende kalender :-)
Godt nyttår til dere alle.

Trollkjerringa sa...

Jeg skulle vært dårlig om jeg ikke er med dere til neste år!
For meg var det faktisk i ScrappeHuset det startet! :)

Stooooor nyttårsklem fra meg! :)

Ann Kristin sa...

Dette ser spennende ut! Godt nyttår til dere :)

toi9 sa...

Det skal bli spennende å følge med dere i 2012 også !!!=D

Ha et riktig godt og kreativt år, damer :)
En stor nyttårsklem fra meg :)

unni's scrappeboble sa...

Dette ser veldig spennende ut, dere er dyktige :)
Godt Nyttår :))))

Sol sa...

Så oversiktlig og Flott!.. Spennende!! :o)

Cathrine sa...

Så artig og spennenede...

Gleder meg :o)

Lene1970 sa...

Fant bare her jeg kunne skrive til dere. Så ikke skyt meg for det !

Jeg bare lurer på hvordan og når og hvor det blir publisert hvem som er vinnner av februar utfordringen. Jeg er med på den og er såååå spent !!!

Vibeke sa...

Hei Lene

Hvis du kikker på Kalenderen vår ovenfor her - så kan du se at Vinneren av forrige Utfordring kommer den 4. Noen ganger kan det hende den kommer litt tidligere, men senest den 4:)

Moro at du er spent - og takk for at du var med på utfordringen:)