1. januar 2012

Tilbake til det normale...

eller tilbake til H V E R D A G E N for de fleste av oss. Nå er det slutt på seine morgener, late formiddager og den avslappende følelsen. Julen er ferdig - og vi skal tilbake til det vi pleier å være. For de fleste av oss finnes der jo flere hverdager enn de finnes helligdager og fridager, heldigvis :)

Og det er akkurat dette U T F O R D R I N G E N
inne hos oss skal handle om denne måneden.


Hverdag av Louis Jacoby
 
Når en morragretten unge
slår seg vrang og rekker tunge,
og nekter å ta klær og støvler på.
Når melkeglass veltes
mellom fingre som er klønete og små...

Så husk at denne dag må du ta vare på.
Den forsvinner mellom fingra dine nå.
Engang vil du savne slitet.
Da er det for seint å vite -

det er du som gjør din dag og tinning grå.


Når skrikinga og skrålet

blir mer enn du kan tåle,

og du kjefter på en glede og en lek.

Når du har glemt å leve

midt i hverdagen og strevet,
og tålmodigheten din har satt en strek...

Så husk...
Du er kysten som de engang seiler fra,
Si meg - hvem er stor og hvem er liten da?
når fremtidshavet ligger som et speil,
så blås din medvind inn i deres seil.

Når lørda`n blir til sønda`,
du ber en stille bønn da
om at unga ikke våkner klokka fem.
men Vårherre kan`ke love
at du skal kunne sove
når to små kommer inn med morraklem.




Hvordan ser din H V E R D A G ut?
Gjør du noe spesielt?
Har du kanskje en helt spesiell histore du har lyst til å fortelle?
Er du på syklubb hver onsdag?
Kanskje du har lyst til å fortelle om en trassen 3åring?
Treningen din?


Vi vil vite hvordan du har det i H V E R D A G E N din vi!!
Hva du vil fortelle er helt opp til deg:)

Alle vi jentene har scrappet med de flotte
produktene fra MåndensSponsor
- les mer om 7 DOTS STUDIO

Torill:

Sponsorbruk: 
7 Dots Studio - Dreamer Collection - "Sweet Dreams" & "Drive all night"
Familieminner - Bokstaver: "Carolees Creations"; lower stencil tan
American Crafts - Thickers: "Stroll"

 


Linn:



Sponsorbruk: 
7 Dots Studio - Dreamer Collection - "City Lights",elements, stickers 12x12 & stickers 6x12





Caroline:

 Sponsorbruk:
7 Dots Studio: Elise Rebel Collection - "Sensitive" & "Delightful", stickers
American Crafts - Thickers


Marion:
 
Sponsorbruk:  
7 Dots Studio: Elise Rebel Collection - "Extraordinary", "Delightful" & "Overemotional",  
elements & stickers   
Korthobby: Metallpynt  
3ndypapir: Halvperler




Vibeke:

Sponsorbruk:
7 Dots Studio: Dreamer Collection - "Drive all night"& "Nights fever", 
elements & stickers
Unik Hobby: ColorWash Cranberry, Glits teeny alpha
Papirdesign - Blomster
Andrine & Marens Landhandleri - Pynt
Familieminner - Tags
GlueDots - 3D dots


Det var vår H V E R D A G.
Da er det din tur!!
Du scrapper ditt bidrag
- og legger igjen linken til ditt bidrag her hos oss.
Enkelt og greit.


Utfordringen: Scrapp om din H V E R D A G

Frist: 31. januar


Premie: 1 stk, arkpakke fra 7 DOTS STUDIO.  
Den dyktige vinneren bestemmer selv hvilken arkpakke hun/han vil ha.

1
"Elise Rebel Collection"


eller


2
"Dreamer Collection"


Vi håper på massevis av bidrag i det nye året
- og vi gleder oss til å se mer fra AKKURAT DEG.

Et nytt og spennende år her i ScrappeHuset har begynt!!:)



8 kommentarer:

Tone K. sa...

Flott utfordring !!! :)
Hverdagsbilder har vi mye av :)

Godt Nytt År forresten ! :)

Lula sa...

Knallflott utfordring! Håper å få tid til denne;)) Nyydelige bidrag som vanlig fra dere, veldig inspirerende

Godt nyttår!

Lula

Aquarell sa...

Herlig utfordring!
Denne må jeg prøve å få gjort noe med. :)

Trollkjerringa sa...

Denne sangen er så fin, og det er så lenge siden jeg har hørt den. Tusen takk for år dere minnet meg på denne.

Vel overstått. Gleder meg til å følge dere dette året også.

Stor klem fra Trollkjerringa.

Vibekke sa...

Diggedigg utfordring, jeg fikk foten "i rævva" av den og det trengtes :)

Klem Vibekke

Tone K. sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar Vibeke :o)
Jeg måtte trekke bidraget mitt her....for fristen på en av de andre konkurransene jeg var med på var allerede gått ut....da fikk jeg ikke trukket bidraget mitt der :o(
Jeg glemte jo at jeg ikke kunne kombinere her ;o)
Men....jeg prøver igjen en annen gang vet du :o)

Vibeke sa...

Supert Tone!!:) Bidraget ditt var utrolig flott - så lykke til der du deltok:):)

Du har fortsatt 2 uker på deg til fristen på denne utfordringen går ut - så du rekker en ny du:):)

Gunn-Elin sa...

Og vips så kom min også :)Takk for en flott utfordring!!

Klem