19. februar 2012

Vinner av forrige måneds GjesteRommet med Marianne

I januar var Marianne - Skorpionen gjest på GjesteRommet her i Huset.
Og idag er det dags å presentere vinneren som hun valgte på sin utfordring.

Her er hva Marianne sier:

"Hei igjen, her kommer jeg med min favoritt.

Jeg slet skikkelig med å velge mellom alle disse lekre bidragene! Men jeg måtte jo bare velge en da.
Og siden det var søm som var utfordringen min var det akkurat den biten jeg så etter på bidragene.

Vinneren er: Johanne
http://scrappendejohanne.blogspot.com/2012/01/scrappehusets-smutfordring.html



 Jeg bare elsket måten du har laget blomsterstilker på og "bølgene" som strekker seg over hele med sommerfugler innimellom. Skikkelig flott sammen med bildet! Gratulerer!!

Takk igjen for gjestfriheten til alle dere i Huset :)


Vi jentene i Huset takker deg så mye, Marianne, for at du ville bo her sammen med oss:)    

Gratulerer så mye med seieren til Johanne;) og hvis du sender oss adressen din, skal vi formidle den til Marianne. For her er hva som dukker opp i postkassen din om litt: 





Og, tusen takk til alle dere som deltok på utfordringen. Så utrolig mange lekre bidrag:) Husk å sjekke våre utfordringer. Vi har en ny gjest på GjesteRommet denne måneden. Ønsker dere alle en super Fastelavn søndag.

4 kommentarer:

Vibeke sa...

Hurra for deg Johanne!!
En utrolig flott layout du har laget!! Stilig med sømmen din. Gratulerer så mye som vinner av GjesteRommet.

Masse lekker søm hos alle:)

Takk for besøket Marianne:)

Aquarell sa...

Gratulerer masse, Johanne. Kjempeflott LO! :-)

Johanne sa...

Wow, tusen tusen takk, Marianne, for en ære! :)))

Setter veldig stor pris på det, det var en veldig hyggelig overraskelse en søndag ettermiddag. :)

Virgo1971 sa...

Gratulerer Johanne! Denne var virkelig stilig! Artig vri du har gjort med blomstene, det likte jeg veldig godt!