26. april 2012

Åpent ARTelier



I april er ARTelieret åpent for kunstnere som DEG! 
Det er din tur til å bli inspirert til å skape! 

VI tenkte det var på tide med en aldri så liten ArtJournal-utfordring!

Du skal la deg bli inspirert av et sitat fra vår kjære venn Ole Brum.



Dette er vel noe alle kanskje skal huske på sånn innimellom! 

Lag deg en art journal-side med dette som utgangspunkt! Ellers står du helt fritt!!



Vi har en premie som vi kommer til å trekke bland dere som deltar også! 

Premien er sponset av 


en nettbutikk med lageret/butikken i Kopervik på Karmøy! 
Her er det mye snacks for enhver smak! 

Hobbygarasjen sponser et gavekort på 200,-!!!!!!!!!!!!!!!




Du har fram til 25.mai med å lage en side og laste den opp her ved hjelp av mr.Linky:0)

Vi har kosa oss litt vi i Huset også - og her er våre sider!!


Vibeke:


Sponsorbruk: 
Skaparlusten - Indian Ink 
YouDo - Stempler med noter og skrift


Marion:



Ida;


Sponsorbruk: 
Skaparlusten - bilderamme


Torill:




Da er det bare å henge seg på!!! Kos dere!!!

11 kommentarer:

Marianne/skorpionen sa...

Så stilige sider dere har laget!!
Dette blir man inspirert av!
Ser forøvrig ikke mr.linky (ikke at jeg har noe å legge inn ennå da)

Torill sa...

Linkyen er der den:0) hi hi!

Marianne/skorpionen sa...

Ja nå ja :D

Cafemocca sa...

Oi så gøy!
Jeg er med!

Cafemocca sa...

Oi så gøy!
Jeg er med!

Hege sa...

Herlig utfordring og viktige ord. Skal se om jeg får tid til å lage noe til denne:)

toi9 sa...

Herlig utfordring!!!
Må prøve meg på den ;)

KinesKlode sa...

Hurra!!!
Herlig utfordring!

Bodil sa...

Dette var gøy og jeg har levert mitt aller første bidrag innen AJ. Håper det er greit at jeg lånte oversettingen til Torill. Jeg er så dårlig på engelsk.
God helg :)

Nina Macaulay sa...

WOW kjempe fine DT bidrag, Og en flott utfordring, jeg sitter og koser meg med det nå :O))

Hilsen Nina

Nina Macaulay sa...

Yay, nå fikk jeg endelig postet AJ siden min :O))
God helg allesammen!
Klem Nina x