1. april 2012

Fullfør kunstverket...

 Ny måned, betyr ny utfordring her i ScrappeHuset. 

Denne gangen har vi lånt ideen fra søta bror... 
Nemlig fra swe Scrapbook. 








Her er vår Utfordring for april:




Start ditt kunstverk på denne måten - deretter forsetter du akkurat slik du har lyst:):)

Du bestemmer fargene - og der det er maling kan du selvfølgelig bruke noe helt annet:)




Igår var det tid for å presentere for dere sponsoren vår for april måned:


(HER finner du det innlegget)


OG 
 

idag kommer premien til utfordringen og stæsj på våre bidrag fra nettopp Skaparlusten:)


 

Vi jentene i Huset har løst denne utfordringen slik:



Vibeke: 
Sponsorbruk:
Skaparlusten - Mønsterark fra BG, de brune Prima blomstene, 
tøyblomster og tøyhjerter fra BG og rosa snor
KortHobby - Metallhjul
Prima - Blomster, swirl, tinybokstaver og knapper.


 


 Ida: 
 Sponsorbruk:
Skaparlusten - Viva Ferro, ColorBox Chalk Yellow Ochre, Memories Mist Lavender Tea, 
Blomster, Rhinestones, Noteark, Utklippsramme og ark.
Prima - Blomster
Leanne - knapp med bamse




Bente: 
 Sponsorbruk:
Skaparlusten - mønsterpapir fra Fancy Pants Designs, noteark fra Tim Holtz,
Prima - wood buttons



Torill:

Sponsorbruk:
Skaparlusten - mønsterpapir fra BoBunny, Blomster fra Prima, Pearlmaker
Prima - wood buttons, journalingtag




Marion: 
Sponsorbruk:
Skaparlusten - papir grapich 45 , bast tau , nøkkelhull, rammer, likquid pearls og paste i gull
Prima - Blomster og knapper





Ann Cicilie:
Sponsorbruk:
Skaparlusten - Mønsterark fra Glitz Design, rammer av bølgepapp, brads fra Basic Grey, 
stempler fra The Girl's Paperie
Prima - Blomster, knapp, blondeknapp, alfabet, swirl
Andrine og Marens Landhandleri - Washitape



 
Da er det over til deg:)

Utfordringen: Fullfør kunstverket
Frist: 30 april 2012


Vinneren får denne  fantastisk flotte premien fra Skaparlusten



Kos deg med scrappingen, 
- vi gleder oss til å se hva du finner på.






15 kommentarer:

Ann Kristin sa...

En kjempekul utfordring!! Og inspirerende bidrag fra DT :) Denne skal jeg definitivt prøve meg på i påsken!

Marianne/skorpionen sa...

Knallstilig utfording!!!

Maya sa...

ÅÅåå så kul utfordring og så mye fint dere har laget!! Digger!

Monica sa...

Knallbra utfordring!!

Annette sa...

Kjempekjekk utfording og lekre dt bidrag. måtte i gang med en gang når lillesnupp sov... så nå er mitt bidrag ferdig. må bare ta bilde og laste opp :-)

Annette sa...

Kjempekjekk utfording og lekre dt bidrag. måtte i gang med en gang når lillesnupp sov... så nå er mitt bidrag ferdig. må bare ta bilde og laste opp :-)

Aquarell sa...

Denne skal jeg prøve meg på, kjempekul utfordring. :)

Bodil sa...

En flott og morsom utfordring som jeg bare måtte kaste meg over :)

webmosterhelene sa...

Vad roligt att ni använt er av vår utmaning som inspiration :) Underbara alster har ni gjort oxå!

/Helene
http://swescrapbook.blogspot.com

Merethe sa...

Så stilig utfordring :) Måtte bare bli med på den...

Kristin sa...

Utrolig morsom utfordring og jeg storkoste meg med å lage bidraget mitt!

Hege sa...

dette var en gøy oppgave.
jeg koste meg den.

linn kr/sykepleier sa...

HERLIG UTFORDRING JENTER!
SÅNT KAN MAN LIKE! :D

Asil sa...

Elsker denne utfordringen! Så kjekt å scrappe fra en sånn "skisse" - lag gjerne flere sånne altså! :)

Scrappegal sørlending sa...

STIIIILIGE inspirasjonsbidrag!! Kul oppgave!