1. mai 2012

Til de små prinser og prinsesser...

Så er en ny utfordring fra oss til dere klar :)



Vi fikk noen nydelige ark fra Papirdesign å leke med, og følte oss inspirerte til å lage noe til de små prinser og prinsesser. Utfordringen vår blir derfor denne gang:

"Lag noe til en liten prins eller prinsesse"

Her er våre løsninger:



Ida
Sponsorbruk: 
Papirdesign - Mønsterark 
Prima - Blomster  - Metal sommerfugl
Korthobby - metall sommerfugl


 Vibeke
 
Sponsorbruk: 
Papirdesign - Mønsterark 
YouDo - Stempel 
Hobbygarasjen - craclepaint



Torill
Sponsorbruk: 
Papirdesign - mønsterark - "Hermann", "Ti små tær", "Liten sjåfør" og "Bamsefar", bokstavklistremerker. 
Prima -  blomster og treknapp 
Andrine og Marens Landhandleri -  twine i gult 
Korthobby - metalland




Bente
Sponsorbruk: 
papirdesign - mønserark PD 12643, PD 12644 
 Prima - knapp


Marion

 Sponsorbruk: 
Papirdesign- Herman og Emilie- Bamsefar blå , Herman, Liten sjåfør, 
Ti små tær




Ann Cicilie
Sponsorbruk:
Papirdesign - Mønsterark
Prima - Bling, pebble
Skaparlusten - Stempel (The Girl's Paperie)


Dere har frem til 31. mai kl 23.59 - lykke til :) Vi gleder oss å se hvordan dere løser denne!
Minner om at våre utfordringer IKKE kan kombineres med andre:)


3 kommentarer:

toi9 sa...

Ei koselig utfordring, og lekre bidrag fra dere damer !! :-)

Askepott sa...

Takk for koselig tilbakemelding på det første kortet jeg la inn. Jeg hadde ikke fått med meg at det ikke var mulig å kombinere med andre utfordringer. Nå har jeg lagt ut et dåpskort som jeg nattopp har laga. :-))

Gunn-Elin sa...

Tusen takk for utfordringen og inspirasjon. Jeg er litt usikker på om jeg egentlig har scrappet det dere egentlig spør etter. Men har uansett scrappet noe til en av mine prinsesser :)