19. august 2012

Da var det over-RAK ..

Det er en tid for alt - og nå har tiden kommet
 - ScrappeHuset går nå inn i historien.

Tusen takk for 4 år med ScrappeHuset.

Vi jentene her i Huset står nå på flyttefot.
Sakene er pakket - og Huset er snart tomt..


Det har vært 4 år med moro, inspirasjon, utfordringer,
gjester, sponsorer og masse jobbing.

Ta vare på dere selv, scrappelysten,
motivasjonen og humøret.

Vi møtes på treff, ute i blogger, på forum - eller
plutselig kanskje helt andre steder;)

TUSEN TUSEN TAKK
til dere alle som har vært med og gjort Huset til det det har blitt!
Dere har blitt med på utfordringer, bidratt med artikler og kommentert våre innlegg, og virkelig gitt oss guts til å drive på med dette!

Som takk, skal dere få anledning til å bli med på 
en aller siste vinnersjanse!
Vi har noen premier liggende, og vi slår alle disse sammen til en super RAK!


Det du må gjøre er å legge igjen en kommentar 
og fortell oss hva du har likt best med ScrappeHuset;0)

Vi trekker en vinner 1.september!
(dere som allerede har lagt inn en kommentar er selvfølgelig med på trekkingen også!)


Stor klem fra jentene som bodde her i ScrappeHuset.



Til info:
 Våre 2 siste utfordringer går som vanlig.
Vi håper på stor deltakelse helt til fristene er ute.
Dette innlegget her står på slutten til evig tid - 
men vårt siste vinnerinnlegg kommer her i 
bloggen den 18. september.

77 kommentarer:

Elisabeth sa...

Neimenn ...Oida....
Selv vil jeg takke for et herlig bofellesskap i den perioden jeg var delaktig i huset....oh ønsker dere alle lykke til videre...skal bli spennende å se hva slags sperll dere finner på videre

Tone K. sa...

Åhhhh.....dette kom som julekvelden på kjerringa på meg :(
Så trist det var. Synes det har vært utrolig gøy å følge dere i disse fire årene og kommer til å savne dere.
Lykke til alle sammen med de prosjekter dere måtte ha og tusen takk for flott inspirasjon, morsomheter og glede opp gjennom årene :)

LindaBrun sa...

Neiiiiiiiiii... Kjempedumt...
Jeg vil takke for masse flott inspirasjon og lykke til videre til alle i huset... Klemmmmm

Liven sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Brit Sviggum sa...

Å nei, dette var leit å høre!!! Så trist :( Vil få ønske dere alle lykke til videre, og håper at vi ser mye flott arbeid fra dere fremover likevel.

Gitte sa...

Det var end kedelig nyhed. Jeg ønsker jer alle det bedste fremover.
Tusind tak for al jeres super fine inspiration.

Grethe sa...

Dette var utrolig trist! Jeg har virkelig satt pris på utfordringene fra dere, i tillegg til inspirerende artikler og kreative sprell!

ScrappeHuset kommer til å bli SAVNET!! Tusen takk for alt dere har bidratt med!

Alhana sa...

Så trist å høre :(

Takk for kjempe mange inspirerende kreasjoner, tutorialer og utfordringer.

Lykke til videre!

Ann Kristin sa...

Hæ? Neimen, det var veldig overraskende!! Så synd :( Lykke til videre alle sammen! Takk for all inspirasjon dere har gitt!!

Hege sa...

Trist at dere legger ned.
Har funnet masse inspirasjon her inne.

Lykke til videre!!

Hege sa...

Oiiii!! hvordan skjedde dette da?
Dette har jeg ikke fått med meg.
Takk for gode konkurranser og inspirasjon :)
Kommer til å savne dere :)

Merete/Scrappeguri sa...

Det var trist å høre!!! Har fått masse inspirasjon i fra dere her inne , lykke til videre alle sammen!
Merete

Arnlaug sa...

Ja det var kjempe trist:-(
Tusen takk for kjempe masse inspirasjon og herlige konkurransar.

Lykke til vidare:-)

Gunn-Elin sa...

HÆ?? Neiiiii... Dette trodde jeg aldri skulle skje. Jeg vil tro at dere har tenk dere om flere ganger før avgjørelsen ble tatt. Men dere skal vite at dere kommer til å bli savnet.
Jeg må bare få takke dere for alt dere har gjort og lagt igjen av både tid og arbeid i huset. Alt dere har inspirert med, alt dere har lært meg. Dere er unike alle sammen.

Håper jeg får mulighet til å treffe dere alle videre i blogg og forumverden og ikke minst på treff.

En stor klem til dere alle fra meg..

Gunn-Elin sa...

Ble så forfjamset at jeg glemte helt å ønske dere alle lykke til videre med hva dere har av spennende prosjekter og papirlek i vente.

toi9 sa...

Så trist å høre!!!
Dere som har gitt meg så mye glede med utfordringene, inspirasjonen og så er dere knakanes kjekke damer :)
Kommer virkelig til å savne dere!!
Lykke til videre alle i huset!:)
Stor klem

Linda sa...

Såååå kjedelig! Dette har vært en helt super blogg, og jeg har spesiellt likt at det har vært så stor variasjon i utfordringene hos dere. Har jeg manglet litt scrappelysst har det bare vært til å stikke nesen inn her. Kommer til å savne denne plassen!

Lykke til alle sammen med det nye dere skal fylle fritiden deres med :)

Tone-Lill sa...

Nei men? Hva? Måtte lese 2 ganger.... Så trist... Sikkert ingen lett avgjørelse.
Det har vært en fantastisk flott blog å følge, spennende utfordringer og morsome og lære rike innlegg.
Ønsker der alle lykke til videre med det dere måtte finne på og fortsatt god scrapping 

LindaSS sa...

Oi dette var dumt... kommer virkelig til å savne dere og gjesterommet.. der var det jammen meg masse inspirasjon... bestandig vært koselig å snike seg inn i huset deres...

Lykke til videre alle sammen.. :D

Stine sa...

Dette var triste nyheter!

Her har jeg alltid funnet bøttevis med inspirasjon, i både DT-bidrag, gjester og artikler! Dere har alltid vært gode på å komme opp med varierte og spennende utfordringer, det kommer ti å bli savnet!

Lykke til videre!

Turid sa...

Takk for mye inspirasjon og lærerike artikler!
Lykke til videre med nye utfordringer :)
hilsen Turid

Linda sa...

Så trist lesning!

Takk for all fantastisk inspirasjon :) Dere har hatt en kjempebredde på utfordringene og alle artikler, virkelig noe for en hver smak!

Vi ses i blogglandia :)

Gunn-Elin sa...

Vil nå gjerne legge inn en kommentar til jeg da, for dere fortjener å høre all skryt dere kan få.
Det jeg likte aller best var å få lære alle scrappestilene, jeg begynte å scrappe på den tiden og det var utrolig lærerikt. Og for hver gang det har dukket opp nye trender og stiler så har dere presentert det på en veldig inspirerende måte. Tusen takk!!
Men så har dere gjort så mye mye bra utenom også. Så jeg skulle vel helst ha ramset opp alt ;)

-Aina- sa...

Nei og nei, dere kommer til å bli savnet♥♥
Alltid noe lekkert, lekent, inspirerende, og nytt i bloggen deres...
Men vi finner vel kunsten dere andre steder♥

Bea sa...

Det beste med Scrappehuset har vært all den gode inspirasjonen som jeg har funnet her.

Beate

marit sa...

Dette var trist og overraskende! Har deltatt her en del, for elsker den variert inspirasjonen dere har gitt og ikke minst alle de varierte oppgavene!

Marit

Askepott sa...

Så trist at dere slutter. Jeg har ofte vært innom for å suge til meg av alle småkurs og inspirasjoner som dere har gitt. Tusen takk til dere for det. Har deltatt på en del fine utfordringer også.
Lykke til videre - alle sammen!

Birgitanita sa...

Så trist at dere skal slutte.. jeg har satt stor pris på utfordringene deres, men jeg har også blitt inspirert av bloggen.
Tusen takk ♥

Liven sa...

Så leit! Dere som har hatt så flotte og varierende oppgaver. Tusen takk for all inspirasjon! Lykke til videre alle sammen. Av og til må en bare ta noen mindre kjekke avgjørelser også.

Marianne/skorpionen sa...

Dette var en trist nyhet å komme hjem til :( Scrappehuset er et sted hvor jeg har funnet så utrolig mye inspirasjon, og som jeg har brukt mye. Både det å delta på konkurransene deres samt bla meg tilbake til andre nyttige ting dere har publisert. Veldig trist.
Men jeg ønsker dere alle lykke til videre, med det dere holder på med og med fremtidige planer!
Klem

Asil sa...

Nei, dette var trist lesing! Nå slo lynet ned litt her altså!! Dere har vært en fantastisk inspirasjonskilde, varierte i stilen og informative, hyggelige, alltid me spennende utfordringer. Tusen takk skal dere ha, jenter!! Og masse lykke til videre! Dere kommer til å bli veldig savnet! Klem :)

Camilla sa...

Næmmen!

Tuuuuusen hjertelig takk for ALL inspirasjon som har blitt gitt og den er tatt imot.
Et hus som vil savnes. En plass i hjertet har dere fått.
Ser frem til å møtes i andre hjem.

Dette var trist!

Lula sa...

Dette kom jo som lyn fra klar himmel!Utrolig overraskende og trist:( Jeg er alltid innom dere, selv om jeg ikke har fått vært med på så mange utfordringer:) Masse inspirasjon har dere gitt!! Lykke til videre alle sammen;)

Klem Lula

Scrappegal sørlending sa...

Oiiiiii!!!! Så trist å høre!! Dette kom overraskende!
Det er alltid så inspirerende å besøke Scrappehuset, så kommer til å savne dere alle veldig masse!!!! <3
Men som dere skriver, det er en tid for alt. Og det er viktig å kjenne på hva som er rett. Livet byr på mange utfordringer og avgjørelser, så jeg håper bare at dere alle klarer å beholde scrappelysten! Gleder meg masse til å se hva dere finner på i framtiden!!! <3 Stor klem til hver og en av dere!!! :)

Tonje sa...

Nei, så trist! Dere kommer til å bli savnet! Det jeg har likt best med scrappehuset er at dere har fantasifulle utfordringer der man virkelig må bruke de små grå ;-) Takk for all inspirasjon og lykke til videre! Klem

Maya sa...

Neimen, dette var virkelig triste nyheter!!
Dere er ett oppkomme av ideer, inspirasjon og herlig scrappeglede, og har ved gjentatte anledninger gitt meg masse herlig påfyll og prøvetrang!!!
Tusen tusen takk for att dere har delt, inspirert og lært meg så masse i disse årene ♥
Lykke til videre og hæppi scræppings!
Klem fra Maya

Eva Marie sa...

Så utrolig trist! :(
Jeg har likt variasjonen og all inspirasjonen jeg har har funnet her.
Det er ikke så lenge siden jeg fant dere, men her har jeg likt å være ♥

Klem :)

Filharmonica sa...

Dette var en trist nyhet :-( Her har jeg funnet masse inspirasjon, flotte artikler og utfordringer de siste årene. Lykke til videre alle i DT! Kommer til å savne Scrappehuset!

Lise Mariann sa...

Kjempetriste nyheter. Jeg ble faktisk skikkelig lei meg. Jeg har nok ikke alltid vært like flink til å bli med på alle oppgavene dere har presentert, men et oppkomme av inspirasjon har dere (og alle deltakerne og vinnerne) vært hele veien og jeg kommer til å savne Scrappehuset veldig.

For min del var Scrappehuset den utfordringsbloggen jeg likte aller best i hele scrappeverden på grunn av de varierte oppgavene og ikke minst at dere i huset har såpass varierte stiler selv at det alltid var spennende både å se deres løsninger på oppgavene, men også at de som ble plukket ut som vinnere var flinke scrappere i mange stilarter. Jeg likte med andre ord variasjonen veldig, veldig godt.

Lykke til videre, scrappehusjenter! Takk for jobben dere har gjort. Vi sees andre steder i scrappeverdenen! :-)

KinesKlode sa...

Er det virkelig sant??
Utrolig trist... Dette er jo favoritt bloggen min... :(
Det er jo ikke lenge siden dere skrev om planer for huset fremover? Sukk....

Her finner man alltid inspirasjon... Er det ikke noe å finne her, er det bare å klikke seg videre på de fantastisk flinke jentene i huset...
Massevis av flotte utfordringer hver måned som har gitt meg motivasjon, inspirasjon og ikke minst LYST til å skape!


Jeg kommer til å savne scrappehuset!!!!!!!!!!!!!!

Stor god scrappekos fra Kine!

Bodil sa...

Så trist.
Har ikke fulgt dere så lenge, men vil takke for mye fin og variert inspirasjon, flotte artikler og mange gode idèer.
Lykke til videre.
Klem :)

GryA sa...

Nå begynner jeg å grine, altså! Scrappehuset kan liksom ikke bare forsvinne...dere har liksom alltid bare vært her!

Takk for en fin tid til alle som har vært delaktig. Takk for at jeg har fått delta som besøkende flere ganger og takk for all inspirasjon!

Lykke til videre! NÅ får dere masse tid til å delta hos oss i TJSC i stedet. Aldri så galt at det ikke er godt for noe...
Dårlig trøst kjenner jeg.

Maja Stokk / eyovine sa...

Så trist att läsa detta =(. Men tackar för de år ni bjudit på massa inspiration.

Jag har gillat bäst att ni haft en så bra blandning av artiklar, gäster och tävlingar.

Lycka till i framtiden alla ni!

Kramiz Maja

Linda sa...

Neimen, så trist!! Tusen takk for all inspirasjon dere har gitt! Og lykke til videre!

LillBlomman sa...

Nämen åhhhh så sorgligt! Jag som just fått lite mer tid över till roliga utmaningar. Även om jag inte varit med på så många utmaningar har jag funnit massor av inspiration! Det bästa med Scrappehuset har varit variationen på utmaningar och inspirationsalster! Önskar er all lycka i framtida scrapsammanhang! Kramar!

Tone M. sa...

Å neeeiiiii.....Så synd
Da jeg først ble kjent med blog-verden innen scrapp og kort, var det her jeg fant mange gode forklaringer og hjelp, inspirason og linker.
Det er synd, for alle de som bare så vidt er kjent med denne fantastiske kreative verden av papir og stæsj.
Men lykke til med hva enn dere finner på

mette sa...

Dette var triste greier. Selv om jeg ikke var med på så mange utfordringer akkurat, så kommer jeg til å savne akkurat det; utfordringene deres. var så gøy å se på "løsningen" til alle scrappedamene.

Lykke til videre:))

Dere vil bli savnet

Bente Fagerberg sa...

Nej men så trist da! Jeg har ikke värt med på så mange utfordringer etc men er inom både titt som tett for litt inspirasjon. Dere kommer til å bli savnet. Alltid så kul å lese om nye teknikker og sånt. Takk for all inspirasjon!!

Jorunn, enda en scrappedame sa...

Så trist at dere skal legge ned bloggen! Dere har bidratt med så mye inspirasjon og lærdom gjennom minikurs, gjester osv.
Klem, Jorunn

Heidi sa...

Så trist at dere skal legge ned bloggen... Har vært innom mange ganger for inspirasjon og for å se alt det fine dere lager :-)

Guri sa...

Sjølv om eg ikkje har vert flink til å delta på utfordringer, har eg alltid vert innom når nye ting blei lagt ut. Skulestua har eg likt veldig godt.

Birgitte sa...

Dette var litt sjokk. utruleg trist at denne fantastiske inspirerande bloggen vert borte! Har sett stor pris på alle hærlege bidrag frå dokke jentene, massa inspirasjon, supre kurs og tips til scrappinga mi og ikkje minst utfordringane. Det var til dokke eg leverte mitt aller første bidrag og etter det har det blitt ganske mange! så takk for at de har gjort meg til ein bedre scrapper!

Aquarell sa...

Nei huff da.... :(
Det var jo kjempetrist!
Likte bloggen kjempegodt, dere hadde alltid så variert ting å lese om. Flotte utfordringer hadde dere også...
Blir å savne denne bloggen....
Lykke til videre til dere! :)

Annette sa...

Oi.... så dumt! Lilte veldig godt bloggen deres. jeg har ikke vært den som har levert inn så mye men gu kor mye eg har lest å studert her inne. tusen takk for masse inspirasjon me tutorials og det dere selv lager. Dere er store forbilder for en ganske nybegynner som eg regne meg for å være enda ;-) lykke til videre å håper å se kreasjoner av dere videre. annette.

Christina sa...

Neeeeiiiiiii...... så trist.
Jeg har hatt god nytte av skolestua og artikler om de ulike stilene.
Lykke til veidere jenter

Johanne sa...

Så trist at dere gir dere! Dere har fått meg ut av scrappetørken flere ganger med inspirerende oppgaver, og det jeg vil savne er både variasjonen i oppgavene, og det høye nivået blant både designteam og gjester.

Høydepunktet for min del var oppgaven "we Are golden"

Maria Therese sa...

Tuden takk for så mange fine tutorials!! Er ikke den flinkeste til å legge igjenn komentarer men er ofte innom og kommer til å savne dere!!

Linda sa...

Hvor trist læsning, jeg har haft så mange gode stunder med rigtig god læsning her i ScrappeaHuset. Håber i alle vil få det godt fremover. Mange hilsner Linda

Yasmin sa...

Jeg synes det var utrolig trist at dere gir dere.. Jeg har hatt link til bloggen deres helt siden dere startet for 4år siden. Alltid masse inspirasjon å hente hos dere! Takk for alle tutorials og ideer! :)

Linda sa...

Så trist å lese at dere gir dere!
Det har alltid vært like inspirerende å ta en tur innom scrappehuset. Høy kvalitet på alt dere har gjort her inne! Tusen takk for masse flott inspirasjon, og lykke til videre:)

Noe av det jeg har likt best her inne, er de varierte oppgavene, og tutene.

Cafemocca sa...

Jeg er så GLAD for den tiden dere har brukt her inne! Jeg er glad for all inspirasjonen dere har gitt meg og ikke minst all variasjonen og ulike oppgaver! Dere har fått meg til å ha lyst til å scrappe igjen når livet mitt har vært som svartest og hatt gøye utfordringer som har lyst opp hverdagen (!) og selv om jeg ikke har deltatt på alt har jeg lest bloggen deres fast og gledet meg over alle deltagernes flotte bidrag!

Tusen takk for alt det gøye dere har gjort for oss alle, og ikke minst for meg!

klemmer til alle dere!

Sannekreativ sa...

Øv det er trist at i lukker. i vil blive savnet. jeg har nydt at blive inspirret af de dygtige designer. det har været nogle dejlige udfordringer i har skabt. held og lykke til alle.
Stort knus fra mig.

Julia sa...

Tusen hjertelig takk for masse inspirasjon! Dere har virkelig pushet scrapperen i meg, fått meg til å tenke i nye baner og prøvd nye ting! Jeg følger dere i huset videre og gleder meg til mer inspirasjon selv om dere ikke bør sammen i huset! klem

Ann-Katrin sa...

Dette er veldig trist og veldig overraskende. Takk for mye flott inspirasjon og lykke til med videre prosjekter!

gosti sa...

Huff, dette var en trist nyhet!
Takk for gode tips og masse herlig inspirasjon, og lykke til med eventuelle nye prosjekter:-)

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Så trist! Jeg har fått så masse inspirasjon her, så hos meg kommer dere til å bli dypt savnet!

Tusen takk for alt dere har inspirert meg til å lage disse årene ♥

Klem fra Hilde

☥ Kaia sa...

Nei så trist da .......
JEg har ikke vært flink å være med på utfordringene deres, men har kost meg en haúg med tutorialene og innleggene deres.
Steg for steg er vel det jeg likte best, men og det å se alt det flotte dere i Dt lagde.

Lykke til videre da alle sammen...

Klem fra Kaia

linn kr/sykepleier sa...

HVA???? Skal ALLE slutte???? Kan dere ikke få inn nye??? *sjokka*




Uansett, lykke til videre jenter!

oheidia sa...

Så trist!!!! Det jeg har likt med scrappehuset er de dyktige designerne som har bodd i huset samt alle de flotte reportasjene de har laget hvor de har tatt inn gjestedesignere som virkelig har inspirert.

Takk for alle år med inspirasjon:)

Klem fra Heidi

Anne/Scrappefruen sa...

Neiiiii!
Nå ble jeg virkelig lei meg. Jeg har värt fast leser av bloggen i flere år, men kanskje ikke den beste til å kommentere..

Scrappehuset har for meg värt en kvalitetsblogg med virkelig gjennomförte og solide innlegg med masse inspirasjon. Jeg har elsket tutorialene deres og gjestedesignerne har alltid värt et höydepunkt.

Vel, lykke til videre til dere som har drevet denne flotte bloggen. Norsk scrapping blir ikke den samme uten dere!

lise sa...

Så kjipt at dere flytter ut :/ Har alltid vært masse inspirasjon å finne her inne, både i artikler og utfordringer :)
Ønsker dere lykke til videre!!

klem Lise

Maya sa...

Fosvinner en av favorittbloggene mine???? Nei, nei, nei! Så utrolig trist! Jeg har alltid funnet masse inspirasjon og artige utfordringer i huset! Takk for alt dere har delt og lykke til videre med det dere skal holde på med!

Eline sa...

Hei.
Huff, så kjedelig. Jeg er stadig her inne for å hente inspirasjon og lære nye ting. Selv om jeg ikke lager LOer så finner jeg tips og triks i det dere gjør.
Tusen tusen takk for alt jeg har fått her.
Kanskje vi er så heldige at dere dukker opp igjen, enten sammen eller som designere for andre blogger:-)
Klem fra Else

Veronica sa...

Så trist at det tar slutt..... Jeg har satt virkelig pris på utfordringene her, og også gledet meg over all inspirasjon fra gjesterommet:)

Monika sa...

Ånei!! Er det virkelig sant?!?!?
Dere har hatt så mange kule, morsomme og forskjellige utfordringer .... jeg kommer virkelig til å savne dere!!!

Men lykke til videre alle dere i DT, dere har gitt meg masse inspirasjon :)

Vibeke's trekløver sa...

Så kjedelig at dere slutter av. Takk for all inspirasjon.
Lykke til videre.
-vibeke

Lin Monika sa...

Så trist at dere gir dere. Vil takke for inspirasjon og lærerike artikler. Lykke til videre alle sammen!
Klem fra Lin Monika