5. august 2012

ScrappStilen - Vintage

God søndag alle sammen!

 Velkommen til en ny post i kalenderen vår!!

Den 5. hver mnd fremover vil vi ha noe som heter ScrappStilen.
 Som enkelt og greit går ut på at vi scrapper med den stilen som gjelder for den gitte måneden. 

Denne måneden koser vi oss med VINTAGE,
og da ønsker vi og vise dere våre kreasjoner med fri tolkninger innenfor vintage stilen.
Om du er usikker på vintage stilen,
ta en titt på artikkelen vi la ut i begynnelsen av måneden.
Den finner du HER!

Så med dette inviterer vi deg til og gjøre det samme.
Tøylene er frie, men du må holde deg innenfor stilen.
Ellers er det bare og la kreativiteten strømme på og kose seg! 

Her er våre løsninger:



BENTE




MARION



IDA


VIBEKE



TORILL



Og en av dere som tar utfordringen vår kan bli den heldige vinner av denne flotte premien sponset av BIKUBEN.




Legg igjen link til bidraget ditt under bildet og vær med i trekningen.
Som vanlig vil vi at bidragene kun skal være laget til oss.
Du finner reglene våre her.

Frist: 4 september
Vinneren blir annonsert den 8. i påfølgende måned.


9 kommentarer:

Asil sa...

Så fine ting dere har laget! Elsker denne stilen, så må nok lage noe her, ja! Fortsatt flott søndag, jenter! :)

Karina Bunkenborg sa...

wauw nogle flotte bidrag fra designteamet!

Tone-Lill sa...

Her var det masse fint å kikke på. Har aldri laget noe jeg kan si er typisk Vintage, så dette må jeg kanskje prøve meg på, så da har jeg jo en god unskyldning til ta handle runde først ;)

toi9 sa...

Så fine bidrag dere har laget!
Virkelig inspirasjon!:)
Må nok prøve meg på denne.
Å den lekre premien da!! :))

Frøken Jannicke sa...

Så utrolig flinke dere er:)

Lea H. sa...

Rigtig flotte billeder

Pia sa...

så flotte vintage bidrag

Gunn-Elin sa...

Så morsomt at dere har Scrap Stilen igjen. Og så flotte inspirasjonsbidrag.
Og nå har endelig jeg også lekt meg.

Klem

Jytte sa...

Smukke bidrag DT har lavet!!

Jeg laver mest vintage, så jeg skal da selvfølgelig være med her :)