18. september 2012

Vinnere - og ALLER siste innlegg:0(

Vinneren i vår siste utfordring - og GjesteRommets
 "Fullfør KunstVerket"  
ble....





 vår deltager nummer 1 på denne utfordringen

  Gry A

Med denne flotte løsningen på dette kunstverket - og hun har utført det i lekker vintage - som også var kravet!


Her er hva Hilde sier:

"Jeg liker hennes tolkning av skissen og elsker pynten hun har brukt. Hennes LO er så absolutt vintage, samtidig som den er ren og pen. Ikke den enkleste kombinasjonen.
Liker godt kombinasjonen med maling, poststempler og frimerker.

Denne Layouten er helt nydelig!!!

Gratulerer til Gry!

Hilsen Hilde"

Gratulerer og takk for at dere alle ble med på vår aller siste utfordring!
Send oss adressen din Gry, så skal vi formidle den videre slik at du får premien din!

Så var det over til RAKen vår.
Vi fikk 77 kommentarer og fra det har vi trukket ut en heldig vinner som vil få en pakke i posten, med ganske så mye kult inni:0)

Den heldig vinner er:

nr.44
METTE

Grattis!!!!

Du får sende oss adressen du også Mette, så skal Bente sende deg en overraskelse i posten.


Med dette sier Vibeke, Ida, Marion, Bente, Ann Cicilie og Torill takk for nå. 
Tusen takk for at dere har vært med i så mange år, og stadig bidratt med flotte kunstverk!
Tusen takk til sponsorene våre, gjestene våre og tidligere DT-ere!
Uten dere hadde ikke ScrappeHuset eksistert så lenge!

STOR SCRAPPEKLEM FRA OSS ALLE!!!







5 kommentarer:

mette sa...

Åååå så gøy. Gleder meg til å se.
Trist at dere nå flytter ut, men vi "sees" vel.

Klem Mette

mette sa...

Adr min er

Mette Vårdal
Bordalen
4525 KONSMO

Gunn-Elin sa...

Buhu.. Det her synes jeg er så trist. Så scrappehuset med sine artikler og utfordringer kommer til å bli savnet. Alle dere i huset har en så stor plass i mitt scrappehjerte og jeg kommer nok til å følge deres kreative krumspring likevel.

Tusen takk for den jobben dere har gjort!!

Klem fra meg

GryA sa...

Åh, så gøy! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding på Lo`n Hilde. Og like hyggelige kommentarer fra dere i huset.

Wow, jeg vant en vintage utfordring! Hvem hadde trodd det...

Takk for en fin tid sammen med Scrappehuset!

Anonym sa...

Your style is really unique in comparison to other folks I've read stuff from. I appreciate you for doing this.
Free Background Check or [url=http://www.freebackgroundcheck.info ] Free Background Check[/url]